Gjest QbeC- Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Idag tar spill mange ganger opp til 4gb og mere. Hva tror du spill vil ta om 10 år......... må vel ha en 120GB hd bare for et spill.
Bytex Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Ja hvorfor ikke? For 10 år siden var de største spillene på 10-15 disketter. Ca. 16MB mao. Jo bedre grafikkort vi får, jo mere og større textures lager dem til spillene våre. Og store textures tar mye plass.
DevN Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Er bare ung en gang, så får jeg noen glede av det? Neppe. Skulle ønske meg et neste liv hvor man er mye lengre i PC- og spilleverden. Men i det livet må man slippe skole!
Gjest QbeC- Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Er bare ung en gang, så får jeg noen glede av det? Neppe.Skulle ønske meg et neste liv hvor man er mye lengre i PC- og spilleverden. Men i det livet må man slippe skole! Men man må jo ha en utdanelse slik at man får rå til den ruggen som man skal spille på. Å da må man jo gå på skole.........
DevN Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Men man må jo ha en utdanelse slik at man får rå til den ruggen som man skal spille på. Å da må man jo gå på skole......... Ehehe, skrev det visst ikke, men jeg ville ønske at man visste det man trengte å vite. Jeg drømmer om en jobb i mitt neste liv, hvor jeg skriver profesjonelt, og kan drive med elektronisk utfylling av skjemaer og slikt. For tiden drømmer jeg om blant annet hjelpe folk pr e-post og sånt, hvor den kunnskapen jeg har om Windows er nok. Kanskje vil jeg få en jobb som i utgangspunktet gjelder PC i dette livet, men alt er selvlært, så har jeg noe "bevis" på at jeg har spredt erfaring? Nei. - Til saken; jeg drømmer om et spill som er helt lik verden, en blanding av The Sims, SimCity, Need For Speed, GTA3, Flight Simulator, Counter-Strike, osv. Man bor hjemme med familien (The Sims). Man drar ut for å dra til jobb (kjøre gjennom SimCity med GTA/NFS-biler. Man er på jobb (spesialstyrke - Counter-Strike). Osv osv osv.
pretensiøselns Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Til saken; jeg drømmer om et spill som er helt lik verden, en blanding av The Sims, SimCity, Need For Speed, GTA3, Flight Simulator, Counter-Strike, osv. Man bor hjemme med familien (The Sims). Man drar ut for å dra til jobb (kjøre gjennom SimCity med GTA/NFS-biler. Man er på jobb (spesialstyrke - Counter-Strike). Osv osv osv. My thoughts exactly..
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 (endret) Jeg skal spille UT 2080 på gamlehjemmet. Endret 23. april 2004 av HalTan
Jonki Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Jeg skal spille UT 2080 på gammlehjemmet. good one
MrLee Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 det værste er at det ikke er så usannsynlig...med EA bak roret menneh, litt tåpelig å "klage" på størrelsen på spill idag...harddisk kapasiteten har jo heller ikke stått helt stille da, og vil ikke gjøre det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå