Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har hatt Mac lengst, siden jeg har vokst opp med det, men så har jeg nå også en Windows-PC som jeg har hatt i 3 år nå ca...Brukte Linux i ca. 4mnd'r på denne PC'en før jeg gikk over til BeOS :D

Hmm... Jeg har en ide - Hva hvis alle BeOS-brukere her sa ifra at de brukte det her på denne tråden?

Endret av ArmenMinAU
Skrevet

QUOTE (jallakim @ 23/04/2004 : 15:56)
Jeg ble ikke sur. Da misforstår du meg.
Uansett er det ikke jeg som bestemmer her, jeg bare sa min mening. For all del, føler du for å spør - så spør :p

Vet at du ikke ble det. Formulerte meg litt feil, men det var ment som en spøk. :)

Skrevet

QUOTE (Swag @ 23/04/2004 : 17:06)
QUOTE (jallakim @ 23/04/2004 : 15:56)
Jeg ble ikke sur. Da misforstår du meg.
Uansett er det ikke jeg som bestemmer her, jeg bare sa min mening. For all del, føler du for å spør - så spør  :p

Vet at du ikke ble det. Formulerte meg litt feil, men det var ment som en spøk. :)

Det går fint :)

• 1 måned senere...
Skrevet
BeOS User Group Nordic - Dette er en nordisk BeOS brukergruppe som det bare kommer flere og flere medlemmer i, og jeg synes den siden bør være en stor nok grunn til å lage en BeOS-seksjon i forumet :yes: I tillegg kan jeg jo nevne at BeOS har 10 års jubileum nå for tiden, of fortjener en plass på forumet her :D :fun: :love:
Skrevet

Og hvis du ser aktiviteten på web-sidene og forumet til BeOS UGN, så kan den på ingen måte forsvare at det blir opprettet en egen seksjon på forumet. Til det er BeOS UGN alt for dødt.

• Opprett ny...