Gå til innhold

HaXoR språk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit ikke hva som er værst, jeg... 1337-språket eller SMS-språket... jeg selv har sluttet helt meg å forkorte ting i SMS... det ser jo så utrolig dumt ut. Og om jeg bruker mer enn en SMS på å forklare noe, kan jeg like gjerne ringe. 1337-språket kan du jo velge å ikke forstå da... :D hehe... eller bare overse... funker fett for min del... det er en grunn til at det kalles 1337-språk som noen av dere har påpekt allerede... 1337=fjortiss... :D eller 14(iss) hehe...

 

*Twigi*

Lenke til kommentar
Synes det er like ille. Skjønner ikke en dritt av det, og jeg har ingen planer om å lære meg det heller, da jeg har lært å skrive normalt.

Pokker, ikke en eneste skrivefeil! :green:

Hehe. Skriveleifer er jeg ekspert på, men det er som regel fordi jeg skriver litt i hu og hast. Setningsoppbygging merker jeg at jeg har blitt mye dårligere på (en stund siden jeg hadde norsk-timer).

 

Poenget er at jeg synes det er verdt å ta seg tid til å skrive fullstendige ord. Det ser bare teit ut med SMS forkortelser. Jeg bryr meg lite om folk som skriver feil (gjør det hele tiden selv), men folk som skriver med SMS språk og HaXor (eller hva det nå heter), har jeg problemer med å ta seriøst.

Lenke til kommentar

Haha, tror de fleste seriøse har problemer med å ta disse menneskene seriøse.

Send en e-post til Microsoft hvor du spør etter support i 1337-språk f.eks.

 

Eller SMS da, f.eks.

 

Heizann =D

 

Jg trenger litt hjelp her azz!! =(

 

HAHA, herregud, klarer ikke fortsette. Er ikke noe god, men ser helt på trynet ut!

Joda, skriver feil selv en god del, men man lærer ved å gjøre feil. Konsentrerer meg ganske mye om norsk bokmål jeg. ;)

 

Hvis man uansett skal lære det useriøse språket som jeg ikke kan fordra, så bør man i hvertfall kunne skille mellom det og det vanlige i hverdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...