Gå til innhold

Forts. Bærbar pc til ca 13000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
men jeg så på dell8600c som kan bygges opp til 128mb rradeon 9600 pro turbo, hvorfor er dell så dårlig da??? og forresten, vil spille cs , far cry , age of empires II , quake 3 UrT

Endre topic og formuler deg litt bedre, så kanskje du får hjelp.

Lenke til kommentar

Formuler om hele spørsmålet ditt. Personlig fåreslår jeg at hele tråden stenges, er jo overhodet ingen mening i dette innlegget. Du referer til et innlegg du hadde for lenge siden uten engang å linke til det. Man går liksom ikke rundt å husker alle trådene på hw-forumet.. :nei:

Lenke til kommentar

folka sa og at centrino er bra spill prossesor, men teller ikke clock frequency mest på spill?? assa jeg vet at pentium M yter som 1ghz mer, men likkavel, P4 er jo oppe i 3ghz nå, og jeg tror jeg vil øke prisen til ca 15000kr, så kan dere verrre greie og gi meg tips?

Lenke til kommentar

Centrino kan kun brukes som betegnelse på bærbare med Pentium M og intels egene (innebygde) wlan kort. En maskin som har Pentium M men ikke wlan kan ikke kalles centrino.

 

edit: mente seff intel og ikke MS. Gikk kansje litt fort i svingene? :)

Endret av H.kon
Lenke til kommentar
Centrino kan kun brukes som betegnelse på bærbare med Pentium M og microsofts egene (innebygde) wlan kort. En maskin som har Pentium M men ikke wlan kan ikke kalles centrino.

Om jeg ikke tar helt feil er det Intel som står som produsent av wlan kortene i en maskin med Centrion betegnelse, og ikke MS

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Centrino kan kun brukes som betegnelse på bærbare med Pentium M og microsofts egene (innebygde) wlan kort. En maskin som har Pentium M men ikke wlan kan ikke kalles centrino.

Om jeg ikke tar helt feil er det Intel som står som produsent av wlan kortene i en maskin med Centrion betegnelse, og ikke MS

Du tar ikke feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...