Gå til innhold

Mobilbatteri


Anbefalte innlegg

Nettopp fått T630 i posten, og denne svarte herligheten ligger nå og lader i senga mi.

Den har lada i bare 5 timer, men jeg er usikker på hvor lenge de nye batteriene må lade før man kan begynne å bruke telefonen.

 

Veit ikke om det "henger igjen" etter de gamle NiMH-batteriene, der de måtte lade iallefall 12-24 timer før man burde begynne å bruke dem. Noen som veit på de nye hvor lenge de burde lade? er det viktig å lade dem lenge før bruk?

 

Håper noen kan gi begrunnede svar på dette, siden det regelrett KLØR i fingrene mine for å leke meg med ny telefon. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burde nok la den lade i 14-16 timer første gangen ja :yes:

hva får deg til å si det?

 

Gjør som det står i manualen. Står det ingenting spesifisert der kan du lade den som om det var vanlig lading.

 

Noe mer riktig svar får du neppe, i og med at mange er uenige om dette og de ferreste har særlig kunnskap om temaet.

Lenke til kommentar

Helt siden Lion batterier kom på markedet har det ikke vært nødvendig å lade de før du bruker tlf. Lion har faktisk GODT av å klatt-lades.

Dette VET jeg er garantert rett.

Du kan ikke skade batteriet på noen måte uansett hvordan du velger å lade det.

Er vel ingen mobiltelefoner som bruker Nihm eller Nicad lenger, så vidt jeg vet. Det var jo de som tok skade hvis du ladet feil.

Men uansett, tro meg eller ikke, gjør som du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...