Gå til innhold

Russ 2004!

PC^2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag snakket jeg med noen kamerater av meg som hadde fått russeklæra sine, mange som har fått dem her?

Isåfall, hvordan ser de ut, farge, merker, hva har dere skrvet på dem etc?

De som skriver PLZ ! på buksa er kunger ;) Eller HW.no :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått med russeklær i snart ei uke ;).

Har bare skrevet navn og skole på min, men kanskje jeg skal tusje på hw.no!

Min bukse er RØD :o

• 2 uker senere...
Skrevet
Har gått med russeklær i snart ei uke ;)

Da har du vel klippet over det ene benet da regner jeg med iogmed det er imot russereglene å bruke russeklærne før 1.mai (med unntak av russetreff)? ;)

Skrevet

PÅ skolen min har de gått med russeklær siden 1. april.. Ingen har fått beina klippet av pga. det... Både kusina mi og fetteren min som er russ ( på to forskjellige skoler ) har fått klærne for lenge siden.. De har fått korta også.

Skrevet
Kanke noen putte på nicket mitt? :-------------p

Kan se om jeg klarer å finne et sted å ha sosohal i Nynorsk stilen min under tentamen i morra... :thumbup:

Skrevet (endret)

off-topic: sosohal, skal finne et sted å skrive nicket ditt jeg :thumbup:

BTW: søstera mi er russ, kan spørre om jeg kan skrive nicket ditt der? :p

Endret av fredrikrb
Skrevet

Har gått i russeklær i en uke nå. full av øl,blod å greier allerede. :( men men. Har bare skrevet nicket mitt. Også har jeg malet litt. Men utenom det er det bare helsninger ifra andre folk. Er det som er digg å ha på dressen i ettertid! :p

Lykke til videre russn. Trur det trengs!

Skrevet (endret)
. Men utenom det er det bare helsninger ifra andre folk. Er det som er digg å ha på dressen i ettertid!  :p

Er ikke noe som er digg med en russedress i ettertid.. min henger langt inne i et kott, fult av alle de hilsningene som du snakker om (som jeg aldri kommer til å lese igjen), møkkete, stygg og et stumt vitne på all den faenskapen som ble begått i løpet av to korte uker i mai for noen år siden.. nei den burde egentlig brenne.

Endret av Ktulu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...