Gå til innhold

Hva synest dere om MacGyver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<klipp>

Det er sikkert ikke dumt å vente til alle er kommet ut i Norge.

Kjøper de fra USA jeg, så får vi se om jeg kjøper de som kommer ut i Norge også med teksting og greier.  :D  :D

Filmene er ganske mye billigere i USA, så det er nok en grunn til at jeg vil kjøpe filmene i en samlepakke. (*rabatt*)

Er ikke sikkert det blir en samlepakke, MacGyver dvd'en selger ikke som varmt hvetebrød, og selv om den blir gitt ut på DVD, betyr ikke det at den kommer i samle pakke ;)

Lenke til kommentar
Såvidt det er meg bekjent så har 3 av 8 sesonger kommet ut på DVD. Tviler på at det kommer en diger samleboks med det første. Kos dere med de tre boksene som finnes på markedet.

Det har bare kommet ut 2 sesonger. sesong 3 kommer vel ut 6.september?

Det finnes da pakketilbud på de 3 første sesongene når de er kommet ut så hvorfor ikke på alle sesongene?

Lenke til kommentar
Det har bare kommet ut 2 sesonger. sesong 3 kommer vel ut 6.september?

Det finnes da pakketilbud på de 3 første sesongene når de er kommet ut så hvorfor ikke på alle sesongene?

Vel, så lenge en film kan bestilles så mener jeg den er "ute". Det finnes pakketilbud på hver enkelt sesong ja.

Jeg snakket om en samleboks med sesong 1-8. Det skal man nok se langt etter. Før det i det hele tatt blir aktuelt så må man nok melke hver sesong. (Og det er 5 igjen.)

Lenke til kommentar
Såvidt det er meg bekjent så har 3 av 8 sesonger kommet ut på DVD. Tviler på at det kommer en diger samleboks med det første. Kos dere med de tre boksene som finnes på markedet.

Det er syv sesonger. Og i USA kommer det ut ei samleboks med de tre første, så da er det vel ikke utenkelig at det kommer ei samleboks av alle sammen også etter hvert. Se her.

Lenke til kommentar
Der får man igjen for at man bruker imdb og ikke tv.com(RIP tvtome). ;)

 

Igjen: Les det jeg skriver. Jeg sier aldri at det IKKE kommer, jeg sier kun at dere må belage dere på en god del venting.

Indirekte sier du jo at det ikke vil komme en samleboks, men nok om det.

Det er 7 sesonger + 1 annen sesong som ikke vises på tv eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Er utrolig trist at denne tråden har gått dørken igjen :p Det var vel jeg som begynnte og drive den opp igjen på side 15 eller noe slikt. Men gleder meg til sesongene, jeg skal vel begynne og kjøpe 4 og 5, og jeg håper fortsatt på at det kommer en DVD med bare murdoc episoder, han er jo med i 8 episoder, det er jo MER en nok til en murdoc samle disk, det er faktisk bra til 2 disker, 4 episoder på hver, pluss ekstra materiale, men jeg ville likt hvis de hadde 8 på en ;)

Lenke til kommentar
Kjedelig, da gidder jeg nok ikke kjøpe noen med det første.

Litt kjedelig, men man må nesten bare ha dvd'ene uansett :):cool:

Nja, var ikke så fristende når jeg AKKURAT har sett HELE sesong 1 på TV2 :p

Hehe :p

 

Men personlig vil det bli en fryd for meg å kunne se på dvd-samlinga og alle 7 MacGyver sesonger er der (når dem har kommet ut) :cool::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...