Gå til innhold

Trenger ny mobil, helst under 3000 Kr.


Anbefalte innlegg

Tenkte først på Nokia 6230, men fant ut at denne blir for dyr. Vil derfor ha noe under 3000, ca samme pris som de jeg har nevnt i emne feltet. Skriver ca 400 sms i månen, så bør ikke være for vanskelig å skrive sms på. Hadde T300 før, og denne var veldig treg med ordliste på. Ser i testen på amobil av Panasonic GD87 og LG G5400 at de ikke får stor bokstav etter punktum, er det kommet noen oppgraderinger som endrer dette? Noen som har erfaring med disse mobilene (helst GD87 eller G5400)? Noen som har noen andre mobiler å anbefale? Mobilen må ha IR eller Blåtann og ha integrert kamera eller mulighet for å koble til dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som om du burde ha en 3650 :thumbup: (det ser vanskelig ut å skrive sms men etter en uke så skriver du nesten dobbelt s raskt som vanlig, det gjore jeg iallefall) Ellers så er jo faktisk P800 et alternativ selv om den ikke er fullt så lett å skrive på :hmm:

Kunne godt tenke meg en av dem, men syns de er for store. Har ikke prøvd P800 da, men ei i klassen som har 3650, og den blir altfor stor for meg!

Lenke til kommentar
Høres ut som om du burde ha en 3650 :thumbup: (det ser vanskelig ut å skrive sms men etter en uke så skriver du nesten dobbelt s raskt som vanlig, det gjore jeg iallefall) Ellers så er jo faktisk P800 et alternativ selv om den ikke er fullt så lett å skrive på :hmm:

Kunne godt tenke meg en av dem, men syns de er for store. Har ikke prøvd P800 da, men ei i klassen som har 3650, og den blir altfor stor for meg!

p800 er veldig kjapp og skrive sms på, hvis man bruker qwerty på skjermen. Den er stor, men mindre en 3650. Veier dog litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...