Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilket prog er best til og fjerne spyware?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp.. Hvilket prog er best til og fjerne spyware?? Og hvilket virus program anbefaler dere og bruke?? eg bruker bitdefender nå men vet ikke om det er så veldig bra ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

adaware 6.0 :thumbs:lavasoft

vil egentlig annbefale norman antivirus. har en følelse av at det er et profft program. norton virker litt mer komversielt, og jeg har hørt om at det ikke altid tar alle virus. Min norman (antivirus) tok en gang et virus som det ikke hadde noen vaksine mot.

Skrevet

Addaware funker ikke.. har prøvd med det.. men så scanner eg med et programm som eg fant på guru3d som heter spyblocs og det fant 6 spy ware på pc en med kan ikke fjerne det for eg finner ikke cd key! ;)

Skrevet
Addaware funker ikke.. har prøvd med det.. men så scanner eg med et programm som eg fant på guru3d som heter spyblocs og det fant 6 spy ware på pc en med kan ikke fjerne det for eg finner ikke cd key! ;)

adaware funker til noe. Adaware finner noen ting, mens spybot finner noe annet. Jeg kjører begge deler jevnlig, men trenger nok likevel en reinstallasjon på PC'en min. Det er så mye lugubre saker ute og går i dag..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...