Gå til innhold

K 700 eller S700?


Anbefalte innlegg

Hei hei :p Vet noen hva prisen på S700 vil ligge på? Sittet og titta litt rundtomkring, men jeg ser bare at de tror den blir dyr :roll: Er det verd og vente helt til s700 kommer eller bør jeg kjøpe k700? Alt på k700 ser jo vel og bra ut da, og den fyller mine kriterier, men jeg skule gjrne hatt noe så gjevt som S700 da :cool: Noen spørsmål om k700:

- Er det blits på den? (ser sånn ut på sonyericsson.com, men det står ikke :dontgetit: )

- hvordan bildeformat er det på den?

Noen spørsmål om S700:

- Hvor mye minne er det på den fra før? (vet det er plass til 128mb minnekort)

- Er bildeformatet jpeg?

- blits på den da?:p

 

Takker for alle svar!

 

MVH Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig liker jeg k700, den har alt jeg trenger pluss litt til. s700 liker jeg ikke særlig godt, den er fin når den er brettet sammen men den er skremmende stor brettet ut.

 

- jeg tror ikke k700 har blitz (er ikke 120% sikker)

 

-s700 har 32 mb innebygget (tror jeg)

-jeg tror s700 har blitz

Lenke til kommentar

Bltzen det er snakk om er nok et LED lys (noe ala det som finnes på Nokia 3200?), men det vil nok bare gi nok lys til objekter på 1-2m hold.

 

Ellers så ser K700 ut til virkelig å være noe å vente på. Synes kanskje det er litt dustete med MP3 spiller og bare 32Mb, men man har jo i hvertfall plass til favorittlåta og et par til.

 

Min E R520 trenger avløsning så jeg håper K700 kommer snart..... :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke rare MP3-spiller'n når du kan lagre et par låter nei. :p Men fint at det går AN da... Og det er ikke 32 MB, det er 14 MB. (18 MB går med til software'n på telefonen.)

 

Men T6xx hadde jo bare 2 MB da, DET var lite det. Denne har tross alt 9 ganger så mye. ;)

:thumbs::roll::thumbs:

Lenke til kommentar
Vurderte se t630, men ble i tvil når jeg fikk høre om k700.. :roll:

 

På expert her jeg bor koster t630 med youngtalk 1449, synes dette er en bra pris. Kommer k700 til å ligge mye over dette?

Kjøp en t630, så en k700 om et halvt år.....

Welcome to the club...

Lenke til kommentar
Tror du k700 har "høytaler"? Sånn at den spiller musikk ganske høyt uten hodetelefoner? Har sett dette på f. eks p900. Skikkelig brife-funksjon:P hehe

Ja den har høyttaler.. Her er en link til en video som viser den når den såiller mp3...

Endret av JSS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...