Gå til innhold

Hjelp til ny mobil


Anbefalte innlegg

Er inne på tanken om å kjøpe meg ny mobil og er ute etter ein med lang standby.

 

Den vil bli brukt kun til å sms og tale. Så mms, gprs, wap, +++ er ikkje viktigt. Pris? Tja, alt fra 1-5000,-

 

Min 2 år gamle Panasonic GD 95 som eg ikkje greier å slite ut har for dårleg standby. Og er lei av å ladde heile tida. Så eg ser etter ein med lang standby.

 

Så ka for Telefon har lengst standby pr. i dag?

 

P.s Veit eg kan leite sjølv men slik markedet er i dag er det mykje å sjå gjennom. Så hjelp motas med takk.

Edit: har sett litt på denne (Nokia 1100) og den er midt i blinken for meg. Men er der noko bedre?

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har nokia 3100 som jeg ville anbefale på det sterkest vis du ikke er ute etter en super avansert mobil. den har over 400timer standby (jeg har ikke sett en mobil med mer) og er meget brukervennelig, liten og lett. den tar veldig lite plass i lomma.

 

det er en veldig grei, basic mobil med fargeskjerm og mulighet for tilkoblig av div. kamera, handsfree osv osv.

Lenke til kommentar

Nokia 6310i har 400 timer standby, er vel fortsatt ikke mange som kan hamle opp med det :)

 

Klarer du å vente til juni, kommer Siemens C65, som har 410 timer standby og blir en skikkelig billig-mobil:

pic_1596_med.jpg

 

Har innebygd kamera hvis du skulle få behov for det en vakker dag :)

Lenke til kommentar

Flotters. . Tusen.

 

P.S veit der var ein philips? med over 600 timer for ei tid tilbake. Men noko med slik standby har eg ikkje sett pr. i dag.

400 timer er ca 16 dager. Er der nokon erfaringer med standby ved bruk på desse som er nevnt? Den eg har(GD 95) bruker enormt med strøm pga. skjermens størrelse.

Lenke til kommentar

Ser ut til at Nokia 6610i er den med mest pr. i dag. Med sine 18 dager standby. Ca. prisen her blir 2500 u/abb.

Eller skal eg kjøpe bare det eg treng med Nokia 1100 med ca 17 dagers standby?

Ca pris rundt 800 u/abb.

 

Eller kanskje ein nokia 3100. Men med sin sprikende standbytid er eg litt usikker på den. 170-400 timer.

Lenke til kommentar
Ser ut til at Nokia 6610i er den med mest pr. i dag. Med sine 18 dager standby. Ca. prisen her blir 2500 u/abb.

Eller skal eg kjøpe bare det eg treng med Nokia 1100 med ca 17 dagers standby?

Ca pris rundt 800 u/abb.

 

Eller kanskje ein nokia 3100. Men med sin sprikende standbytid er eg litt usikker på den. 170-400 timer.

Feil det er z1010 som har best batterikapasitet...med 450 timer....det er mer enn 18 dager... :-)

Lenke til kommentar
Feil det er z1010 som har best batterikapasitet...med 450 timer....det er mer enn 18 dager... :-)

Z1010 har slettes ikke 450 timer standby, men 320.

 

SE har nå innrømmet at de oppga feil opplysninger om dette.

Den var du heldig med den...

1 time og 1o minutter etter at jeg går med min påstand blir det tilbakevist på mobil.se....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...