Gå til innhold

Garantert raskere PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uenig i at tekstfargen skal forandres, i dette designet synes jeg at svart egnet seg fabelaktig bra!

Ang. "header"; jeg synes ikke at det var så veldig fancy med all-caps og delvis bold tekst.. Det passer liksom ikke med resten! Prøv med "Garantert kjappere PC!" i bold, en anelse større..?

 

Edit: La merke til linkene nå, MYE bedre! Digger fargevalget og layout.. nydelig arbeid, mange har noe å lære av deg der..

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar
la til min-width i CSS

Har ikke tid til å se hvor du bruker dette, men er det støttet av f.eks. IE?? bare husnker at jeg hadde noe trøbbel med min-width...

 

Ellers bra arbeid, men reduser gjerne padding/margin på venstre kant med noen px.

Jeg gir snart opp hele den møkka-nettleseren. Bare flaks at jeg gidder å skrive IE-frienldy kode ;)

 

Og når det gjelder bredden på siden varierer den med nettleservinduet ditt. Det å fjerne et par pixler her og der blir litt vanskelig da.

Lenke til kommentar

Bare noe jeg tenkte på når jeg titta på guiden igjen nå:

Det er jo en hel haug av nysgjerrige nybegynnere der ute som ikke vet hva halvparten av de ordene du bruker betyr! Hva med å lage en sånn slags link på hvert avansert ord til en egen ordforklarings-side?

 

...reparerer feil i strukturen og reduserer fragmenter og mer.
for eksempel her kunne du forklart hva det vil si å redusere fragmenter og hva det har å si for ytelsen?

 

Bare en idé jeg kom opp med ;)

 

EDIT: Hihi, den derre "se hva andre mener om denne guiden"-greia var veldig TV-shop-wannabe.. Grei idé, men ser litt jalla ut for meg :p

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar
Bare noe jeg tenkte på når jeg titta på guiden igjen nå:

Det er jo en hel haug av nysgjerrige nybegynnere der ute som ikke vet hva halvparten av de ordene du bruker betyr! Hva med å lage en sånn slags link på hvert avansert ord til en egen ordforklarings-side?

 

...reparerer feil i strukturen og reduserer fragmenter og mer.
for eksempel her kunne du forklart hva det vil si å redusere fragmenter og hva det har å si for ytelsen?

 

Bare en idé jeg kom opp med ;)

 

EDIT: Hihi, den derre "se hva andre mener om denne guiden"-greia var veldig TV-shop-wannabe.. Grei idé, men ser litt jalla ut for meg :p

Hehe. Jeg tok vekk det "Hva andre syntes"-opplegget. Jeg har vurdert om jeg skal ta det vekk selv en gang, men så har jeg vel glemt det.

 

Når det gjelder de vanskelige ordene (og formuleringene) så har jeg enten tatt vekk eller skrevet det mer forståelig. :thumbs:

Lenke til kommentar
Bare noe jeg tenkte på når jeg titta på guiden igjen nå:

Det er jo en hel haug av nysgjerrige nybegynnere der ute som ikke vet hva halvparten av de ordene du bruker betyr! Hva med å lage en sånn slags link på hvert avansert ord til en egen ordforklarings-side?

til det har man vel tagger som <acronym> og <abbr> ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...