Gå til innhold

Tilbakemelding på ekspedisjonsside


Anbefalte innlegg

Eneste trekk må vel bli mulig en litt skarp oransj i menyen og på "NHH" i header.

Litt misdannelser i Opera/Firefox. Jaujau ... Shit happens.

Misdannelser i Opera? Funker fint hos meg, det er i opera jeg har testet. Skjer dette hos dere andre? Noen som har noe anelse hva buggingen i firefox skyldes?

 

Er enig at den oransje er kanskje litt i det skarpeste laget, skal se om jeg gidder å gjøre noe med det. Hvordan er det med fargene på de forskjellige ekspedisjonene? Fryktet at Horton-grønnfargen kunne være litt i skarpeste laget den også.

 

Ellers takker jeg så mye for positive kommentarer.. Alltid fint å få. :D

Endret av gordito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noe anelse hva buggingen i firefox skyldes?

... ser ut som at <div id="menu"... er litt for bred. Dette kan komme av litt forskjellige tolkninger i box-modellen. Se om det blir bedre i firefox hvis du gjøre den 20 px smalere... Hvis det hjelper bør du skaffe en work-around for å få det til å fungere ordentlig...

Lenke til kommentar

nice.

-ikke noe grafiske sprell, men fine og rette linjer. også passende farger.

-Elbrus headeren var for svak

- hadde også vært finere om det på innholdet hadde vært satt til noe likndende i css (altså tekst rundt bildet.)

img.floatright {
padding-right: 3px; 
padding-left: 10px; 
FLOAT: right; 
padding-bottom: 7px; 
padding-Ttop: 5px
}

 

siden ser også bra ut i større oppløsninger selv om den da bare dekker halve siden i bredde.

 

ellers ikke noe annet å komme med, likte veldig godt.

 

(kanskje det skulle vært lagt til en liten © ikke at det har så mye med design å gjøre, men)

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...