Gå til innhold

The Gathering 2002


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-04-04 16:39, 555 skrev:

jeg skal prøve å legge den på hjemmesida mi

så kan dere laste den ned derifra.

men først må jeg laste den ned. bare en time eller to
:lol:


 

 

jeg driver å laster opp nå (synes ikke den er noe spez men) ferdig om ca.30min da kan den lastes ned her. .........................

 

[ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-04-04 21:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Anders!

Synest ikkje det var så morrsomt at folk ikkje vaska seg på hendene (eller andre steder for den saks skyld..)Vaska meg alltid etter eit toalett besøk eg. :wink:

 

Til Havegg..

Eg meiner at fjortis ikkje har noko med å være 14år eller ikkje..Eg meiner fjortis er ein tilstand..

Elles så kan no ein del 14åringar være fjortiser..

Lenke til kommentar

Hei!

Noen som veit kven ein bør ta kontakt med for å høre om dei har funnet ein bag fra tg eller.no

Sendte sms-melding til noen i crewet men,fekk ikkje svar sendte mail til [email protected] uten å høre om noko..Kanskje HOA er veien å gå..?

Elles så kom eg ved ein tilfeldighet..(trykte på ein mobil link på ultranet.tk...)

Kom eg til inpoc sine sider..Der dei faktisk selger rosa helikopter som ringe lyd.. ;(

Lenke til kommentar

TG var bedre før ja, færre kids som kødda det til. Mere scenere som herja med fete demoer. Greit det var mye mer lyd, og det var greit. Vi slapp iallfall å høre idioter som skreik arne hele tida!

 

Scena har vært plassert helt feil sted de to siste åra, sånn som den var i år og i fjor får jo nesten ingen sett demoene... :sad:

Tidligere år, til og med 2000, så var jo scena plassert på en av bredsidene i salen, da kunne jo mer eller mindre alle se ting som skjedde fra plassen sin.

 

En annen ting, hvorfor har så mange en trang til å få stedet mest mulig kvalmende? Doene ser jo ut som bomba horehus, søppel flyter i salen osv... Og hvorfor har folk en sånn greie med å smøre buser på alle veggene? Tydlig at det er altfor mange fjortisser der iallfall!

 

Dette var mitt sjette TG, og muligens mitt siste, det har blitt altfor mange lamere der nå til at jeg orker trur jeg... De skulle som noen nevnte tidligere delt opp salen mer, ett sted for CS folk, ett for scenere, ett for moddere osv... Prøvd iallfall, så hadde kanskje vi som ikke orker CS og Arne hatt det litt bedre.

Lenke til kommentar

Hvem **** begynte egentlig å rope på Arne?

Personlig syns jeg at det var ganske morsomt en periode, omtrent de 3 første minuttene..

 

Er litt uenig med dere som er imot lydregler.. Én grunnleggende regel må finnes, nemlig at de som spyr rosa helikoptrer ut fra anlegget sitt, har rett til å bli oppbanket.

Lenke til kommentar

Kvifor er alle imot fjortis(s)ar?

Så lenge dei kan oppføre seg så har eg ingenting imot dei og dei eg såg satt ganske enkelt på plassen sin.

Kva er det som er gale med å sitte og spele?! Eg satt og spelte min del CS og hadde det veldig artig. Viss dere absolutt vil ha eit lan med berre OK og HW folk så lag dere eit eige lan då og ikkje sitt her og syt.

Sitter sjølv og overklokka og herja med kabinette mitt.

Eg hadde det artig og sosialt som dei gongane eg har vore der før.

Ingenting kan vere perfekt her i verda så ver heller fornøgd med det dere får.

Bra jobba av crewet i år med bortsett frå problemet med nettverket og nettet =)

Lenke til kommentar

Quote:


BlideBurreBever skrev (2002-04-10 19:50):

Kvifor er alle imot fjortis(s)ar?

Så lenge dei kan oppføre seg så har eg ingenting imot dei og dei eg såg satt ganske enkelt på plassen sin.


 

fjortis har ingen ting med alder å gjøre. En fjortenåring som opfører seg er ingen fjortis. Det er bare det at når du samler en del mennesker i alderen 13-15 blir det fort mye "fjortis-holdninger". Vet ikke om du leste noe særlig på TG-forumet før TG, men da ville du sett at 90% (eller mer) av alle postene på "off topic" handlet omm å "loffe" CS-ere og pepsi-drikkere. Uansett alder på de som diskuterte det er dette "fjortis-opførsel".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...