Gå til innhold

Elitegroup Green 551


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en billig centrino maskin. Var først intressert i Tundra 1555 og Dell sin 510m, men fant så Elitegroup Green 551 til ca samma pris. Hvordan er støyen på denne maskinen i forhold til 510m?Leste en test på Dinside.no der sa dem at det er en vifte som går hele tiden, noe jeg ikke likte for jeg sitter på en laptop som gir fra seg en del lyd.

 

Noen som har erfaringer med denne maskinen?

 

Hvor mange års garanti er det på maskinen?

 

 

 

http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...lagerantall=5pl

 

 

Takker for svar!! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter selv med en Elitegroup Green 551.

 

Den har en vifte som går i ett. Da jeg kjøpte maskinen gikk jeg over fra stasjonær til laptop og jeg syntes ikke da viften var noe særlig plagsom, men nå skulle jeg gjerne vært den foruten. Ett annet minus er at tastaturet bråker litt, spesielt påvenstre side hos meg (tror dette er litt forskjellig fra maskin til maskin)

 

Men bortset fra det så er jeg fornøyd med maskinen, og du får mye maskin for pengene.

 

Tips: Hadde du hatt ett par 1000 lapper til ville jeg sett litt på whitebox's sine maskiner og

Endret av MalvinP
Lenke til kommentar

Jeg har også en g551, og er strålende fornøyd med den!

Som MalvinP sier, bråker tastaturet litt. Og viften går konstant. vet derimot ikke om dette er tilfelle med den nye 510-serien. Greit nok at du sikkert vil finne noen kompiser som har mer stillegående pc enn deg, men alle tøffingene med p4-prosessorer vil jo stort sett ha ei vifte som spinner opp annethvert minutt og overdøver din uansett... :)

 

Elitegroup er altså mye maskin for pengene.

Whitebox sine ser bra ut når det kommer til spesifikasjoner, men etter alt jeg har lest om deres leveringstid og slikt på dette forumet, kommer jeg nok aldri til å ta sjansen på å kjøpe noe fra de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...