nestbest Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Jeg tenkte å kjøpe mx510.. Fant den for vel rundt 400 kr på komplett og 350 på psdata.. Hvor burde jeg kjøpe fra??
Windoge Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 psdata.no uten tvil. komplett.no sliter litt for tida, men ville uansett tatt psdata.no når det kun gjaldt ei mus.
potetskrell Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 psdata.no uten tvil. komplett.no sliter litt for tida, men ville uansett tatt psdata.no når det kun gjaldt ei mus. komplett.no sliter litt for tida WTF? Sliter med hva?
Windoge Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 psdata.no uten tvil. komplett.no sliter litt for tida, men ville uansett tatt psdata.no når det kun gjaldt ei mus. komplett.no sliter litt for tida WTF? Sliter med hva? Tror de har en del å gjøre. Retursystem nede, sure folk, masse hendvendelser.. Kan ikke utale meg om det går ut over bestillingene til andre, men uansett om det ikke hadde vært noe problem så ville psdata.no vært bedre valg når man bare skal ha ei mus.
nestbest Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 psdata.no uten tvil. komplett.no sliter litt for tida, men ville uansett tatt psdata.no når det kun gjaldt ei mus. komplett.no sliter litt for tida WTF? Sliter med hva? Tror de har en del å gjøre. Retursystem nede, sure folk, masse hendvendelser.. Kan ikke utale meg om det går ut over bestillingene til andre, men uansett om det ikke hadde vært noe problem så ville psdata.no vært bedre valg når man bare skal ha ei mus. Oki.. da får vi gå for psdata da
Windoge Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Uansett er Psdata.no like troverdig som komplett.no med minst samme service
finfyr Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Og når en i tillegg sparer 50 spenn så er det vel ikke noe å tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå