mark Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 (endret) når jeg sitter å spiller vil jeg slippe å holde inne knappen som gjør at jeg snakker. går det an og gjøre slik at jeg trykker en gang på knappen slik at mikrofonen står på til jeg trykker den av med samme knapp? Endret 17. april 2004 av mark
jaengevik Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Nei, det går ikke ann! Men du kan gå i Setup og gjøre slik att alt du sier over ett visst volum blir sagt på ventrilo!
Janivars Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Joa men det er sant.. Det funker greit da.. Problemet er at det er som regel en del andre lyder i rommet som gjør at micen kommer av og på hele tiden.. Men det funker jo fett..
KriB Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Hadde "lydfølsom mikrofon" en liten stund, men ble litt flaut da dama kom inn for å snakke med meg og jeg glemte Ventrilo. Man sier ting til dama som man ikke alltid vil at gutta skal høre...
fLR Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Joda.. Det går fint, ved å bruke omvendt muting. Lag en binding-profil, velg den knappen du vil ha og bind den til "toggle mute microphone". Deretter velger du veldig lav sens på mikrofonen din. Så er det bare å unmute ved å trykke en gang, prat i vei, og deretter mute igjen. Blir det samme som det du tenkte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå