Gå til innhold

cpu benchmark på Omnibook XE3


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig skaffet meg en bærbar pc av merke HP omnibook XE3. Jeg kommer hovedsaklig til å bruke PC-en til å lære meg litt java og flash, men også spille en del. I den anledning tenkte jeg at jeg skulle teste PC-en litt.

Dette er resultatene jeg fikk på SisoSoft Sandra Pro 2002:

 

CPU MultiMedia Benchmark: 5762/7159

 

CPU Arethmetic Benchmark: 2936/1427

 

Nå har jeg aldri vært noe særlig opphengt i benchmarks, og har derfor heller ikke mye kunnskap om emnet. Det jeg lurer på er om benchmark-resultatene jeg fikk er bra eller dårlig, både generelt og tatt i betraktning at det er en laptop.

 

Takker for alle svar.

 

CPU: Celeron 1,06 Mhz

RAM: 512MB 133Mhz

chipset og grafikkkort: Intel 830MG grafikkkontroller, 8- 32 MB dynamisk delt videominne med hovedminne

 

Ja ja jeg vet det ikke er en DELL 8200, men så kostet den da også 14000,-....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke hjelpe deg for øyeblikket, men jeg får en ny omnibook XE3 på mandag 8.april, skal teste den da og se hva jeg kommer opp med hvis du synes det er til noe hjelp da?

 

P3 1,06GHz

256MB ram

30GB HD

Intel 830MG 8-32 skjerminne (delt)

++

 

Ikke helt lik konfigurasjon, men kanskje andre også vil komme med flere ytelse-målinger så vet vi hvor landet ligger ...........:smile:

 

Snakkes etter helga!

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen.

Det er kanskje ikke lik konfigurasjon...men omtrent samme type maskin, chipsettet er jo også det samme.

 

Uansett blir det spennende å se hva slags resultater du får!

 

hvis det er andre som ønsker å dele sine cpu-benchmarks på bærbare PC-er, så er det bare å poste!

 

ShakaZulu77

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...