Gå til innhold

CS bruk av CPU


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg har for dårlig CPU til å kjøre 100fps i CS1.6..

Har en Celeron 2,4 Ghz (400fsb) i en soltek Qbic barebone, 512 ddr pci 3200, dette bør jo holde.. har radeon 9800pro som også hvertfall bør greie spillet helt greit..

 

Har to kammerater som begge har XP 2500+, 512ddr og G-Force TI 4200, de har en mye bedre FPS i CS en meg, hva er galt? grr grr grr, har sliti med problemet i lang tid.. Jeg får veldig FPS drop når jeg møter noen (i kamp) dette er veldig irriterende ettersom jeg spiller mye..

 

Har noen samme problemet, LØSNING PÅ DETTE?

 

Takk for alle svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rent oppsettsmessig ligger du godt an til å få maks fps i 1.6. Problemet ligger nok i skjermkortet ditt. Noen ATI-kort (nye modeller) og CS 1.6 går ikke helt i hop til tider og skaper fps-dropp slik som du beskriver. Mulig du finner en løsning hvis du søker her i Counter-Strike forumet.

Lenke til kommentar

Jeg ville ha trodd at det var CPU-en din som klarer ikke å håndtere grafikk kortet da jeg først så dette, men jeg regner med at du trenger å finne den riktige driveren til å spille CS eller oppdatere til de aller nyeste rett og slett. Hadde ingen anelse at rad9800pro hadde problemer med CS, dette er morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...