adsfiklam Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) Hadde vært fint om noen kunne ta en titt på denne siden: LINK! Den er ikke helt ferdig ennå. Noen feil her og der men. Takk EDIT: Også noen bilder som ikke er kommet helt med Endret 15. april 2004 av yrjan
Crack Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
Roberto Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hm, hvorfor har du tre versjoner? Jeg mener, de snakker da portugisisk i Brasil!
Cucum(r) Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hm, hvorfor har du tre versjoner? Jeg mener, de snakker da portugisisk i Brasil! :lol:
no_remorse Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) - Dårlig fargevalg vil jeg si. (Mange forskjellige farger..) - Vises ikke riktig i Opera, ergo: dårlig kode. - Standard tabell border stil. - Anti-alias - Logo og tittel er ikke bra. edit: ooh.. jeg er treg til å poste Endret 15. april 2004 av no_remorse
adsfiklam Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Hm, hvorfor har du tre versjoner? Jeg mener, de snakker da portugisisk i Brasil! Det har du helt rett i Kanskje fordi at når brasilianerne besøker siden får de mer lyst å gå inn på den
Roberto Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hm, hvorfor har du tre versjoner? Jeg mener, de snakker da portugisisk i Brasil! Det har du helt rett i Kanskje fordi at når brasilianerne besøker siden får de mer lyst å gå inn på den Hehehe...vel, hva med å "splitte" flagget? Fifty fifty?
Loomy Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) Grusomme farger i menyen Logoen skiller seg veldig ut (ikke var den noe å skrive hjem om heller ) PADDING! FOLIUM-overskriften i header var fæl. Mest pga. fargekombinasjonen bakgrunn/tekst Teksten i menyen er ikke plassert midt i "knappen" Hvorfor er det sånn ca. 50 <tr> under menyen? Alt for stor font i footer. Kontaktinformasjon kan du ha på en egen side. Dette ble veldig negativt - truth hurts. Strykkarakter fra meg EDIT: Btw, den ser ikke helt god ut i firefox Endret 15. april 2004 av Loomy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå