Gå til innhold

Ny series 60/uiq telefon


Anbefalte innlegg

Det som virkelig trekker telefonen opp etter min mening er den store trykkfølsomme skjermen. Da har du utrolig mange muligheter som store spill med bra grafikk, stor nettleser osv. Det kan du ikke ha på SX1. Skjermen på SX1 er heller ikke superfantastisk etter min mening.

 

MPX sendte forresten varen i dag. Najs!

Ja det er jo ditt valg. Bare synd at du valgte feil denne gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som virkelig trekker telefonen opp etter min mening er den store trykkfølsomme skjermen. Da har du utrolig mange muligheter som store spill med bra grafikk, stor nettleser osv. Det kan du ikke ha på SX1. Skjermen på SX1 er heller ikke superfantastisk etter min mening.

 

MPX sendte forresten varen i dag. Najs!

Ja det er jo ditt valg. Bare synd at du valgte feil denne gangen.

Du skryter are av at du har Sx1, og mener at den er bedre enn alt mulig annet!!

 

Du kan ikke si at skjermen til SX1 er bedre enn P800 sin, når den har touchscreen, og pluss at den er mye større!!

 

Jeg tror også jeg heller ville valgt p800 enn SX1..

Lenke til kommentar
Ja det er jo ditt valg. Bare synd at du valgte feil denne gangen.

Enig med Pallesen. Den meget store, trykkfølsomme, skjermen til P800 gjør den bedre egnet til spill og programmer en noen annen telefon i dag, foruten dens storebror P900. P800 er har også meget sterk prossesorkraft, større en SX1 sin.

Lenke til kommentar
Han har allerede gått til innkjøp av P800 og jeg synes det er et bra kjøp. Har selv SX1 og har testet P800 og må si at den er bedre på mange områder. Den er for det første MYE billigere, men det eneste "viktige" og litt nyttige som den mangler er T9, men den gang ei

Hvordan greide du å presse inn så mye feilinformasjon i en så kort post? P800 bedre enn SX1 på mange områder? Hvilke? Eneste jeg kommer på er at med P800 kan du poste samme nummer 20 ganger i en MMS og floode kameratene dine når MMS er gratis. Med SX1: Radio, MP3-spiller med god kvalitet, MMC vs MS-Duo, mye finere, mindre, mer solid, bedre handsfree, du slipper pekepinne, bedre skjerm, bedre kamera, finere brukergrensesnitt, selvoppgradering av firmware.

 

Og det du sier om prisen er også tøv. P800 ligger rundt 3700,- kroner. SX1 koster omtrent det samme (selv om jeg fikk den for 2990,- uten abonnement).

feilinformasjon?

 

Les bedre du :)

 

selv om du har sx1 betyr ikke det at den er bedre enn p800, det at jeg har 6600 betyr ikke at den er bedre enn p800.

 

Størrelsen er jo ca den samme så p800 er jo en genial mobil. Den er fin, ikke nokia hvis man vil prøve noe annet, billig, stor skjerm med fancy stylus, ett utall funksjoner, gjennomprøvd for buggs.

 

Og du sier jo hele tiden at sx1 har en såå god mp3 spiller, skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke den hvis du er så veldig nøye på at lyden skal være god. En ipod ser jo mye bedre ut og det er det som teller, samt at den gir mye bedre lyd.

 

Tror du må lære deg at alle mobiler ikke snurrer rundt sx1 (metafor, solen snurrer rundt jorden etc...) som dermed ikke er den beste mobilen.

 

Velkommen til virkeligheten

Lenke til kommentar

Ikke la dette utvikle seg til en "hvilken er best" diskusjon. Pallesen har tatt sitt valg og han valgte P800, get over it.... Jeg liker selv UIQ mye bedre enn series 60 og det var hovedgrunnen til at jeg skiftet. Og kjenner jeg pallesen rett(og det gjør jeg, vi går i samme klasse :p ) så vil han og det..... Så slutt å diskutere hvilken som er best av SX1 og P800 de er begge gode på hver sin måte :yes:

Lenke til kommentar
feilinformasjon? Les bedre du

selv om du har sx1 betyr ikke det at den er bedre enn p800, det at jeg har 6600 betyr ikke at den er bedre enn p800.

 

Størrelsen er jo ca den samme så p800 er jo en genial mobil. Den er fin, ikke nokia hvis man vil prøve noe annet, billig, stor skjerm med fancy stylus, ett utall funksjoner, gjennomprøvd for buggs.

 

Og du sier jo hele tiden at sx1 har en såå god mp3 spiller, skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke den hvis du er så veldig nøye på at lyden skal være god. En ipod ser jo mye bedre ut og det er det som teller, samt at den gir mye bedre lyd. Tror du må lære deg at alle mobiler ikke snurrer rundt sx1 (metafor, solen snurrer rundt jorden etc...) som dermed ikke er den beste mobilen.

Hvis du hadde lest mine tidligere poster ville du ha visst hvorfor jeg liker SX1, og det er IKKE fordi jeg selv eier den. Det er noe med årsak og virkning vet du: Er SX1 best fordi jeg har den, eller har jeg den fordi den er best?

 

Hadde du sett på min profil ville du også fort oppdaget at jeg har hatt P800 en god stund selv. Var i og for seg fornøyd med den, men aldri superimponert. Stor skjerm er selvsagt bra, men eneste nyttige med den er Websurfing. Spill? Haha, de er like kjedelige på P800 som Series60. Stylus: Pirkete og bare stress. Touch Screen? Glad jeg er kvitt det.

 

SX1 derimot, har imponert meg fra første stund. Den er virkelig den første multimediamobilen. MP3-spilleren har like god lyd som andre, dedikerte spillere, men her får du en telefon i tillegg.

 

iPod? Svære, dyre greier som sluker batteri. Og da må du uansett dra på en mobiltelefon ved siden av.

Lenke til kommentar
Enig med Pallesen. Den meget store, trykkfølsomme, skjermen til P800 gjør den bedre egnet til spill og programmer en noen annen telefon i dag, foruten dens storebror P900. P800 er har også meget sterk prossesorkraft, større en SX1 sin.

Skjermen på P800 er virkelig ikke så bra som du skal ha det til. Den er stor, javel, men det er også den eneste fordelen. Fargene er blasse, og touchscreen-funksjonen er bare pirk. Har som sagt hatt både P800 og R380s så jeg vet hva jeg snakker om.

 

Spill på mobiltelefon er dårlige uansett, i beste fall tidsfordriv. Når det gjelder programmer har jeg i dag flere av de samme programmene på SX1 som jeg hadde på P800, og jeg synes de fungerer like bra. Fargene er imidlertid mye bedre på SX1.

 

Hvem av P800 og SX1 som har sterkest prosessorkraft kan jeg ikke svare deg på, men faktum er at begge telefonene gjør det de skal på en bra måte. Forskjellen er at SX1 kan så utrolig mye mer.

Lenke til kommentar
Du skryter av at du har Sx1, og mener at den er bedre enn alt mulig annet!!

 

Du kan ikke si at skjermen til SX1 er bedre enn P800 sin, når den har touchscreen, og pluss at den er mye større!!

 

Jeg tror også jeg heller ville valgt p800 enn SX1..

Som sagt så synes jeg ikke touchscreen er noe særlig. Likte størrelsen på P800 sin skjerm, men syntes ikke jeg hadde så veldig mye bruk for den. SX1 er MYE bedre enn P800 til MITT behov. Men skal innrømme følgende: Hvis du ikke har bruk for MP3, radio, god lyd, film, eller den store lagringskapasiteten du får med MMC, men derimot liker å ta notater, sende email, osv (altså enkle PDA-funksjoner), og i tillegg synes det er greit med en svær mobil, da er nok P800 et bedre valg.

Endret av Motig
Lenke til kommentar
Hvorfor bruker du hele tiden MP3 spiller med god lyd som et slikt argument? P800 har også mp3 spiller med god lyd.

Kan ikke si jeg synes MP3-spilleren til P800 kommer opp mot SX1 sin. Et annet problem er lagringskapasitet. Så lenge SE insisterer på å bruke sine dyre, men likevel svake, MS-Duo kort vil mobilene deres være hemmet av dårlig lagringskapasitet. Selvsagt ikke noe problem dersom du ikke bruker MP3 og SmartMovie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...