Neo_mandal Skrevet 2. april 2002 Skrevet 2. april 2002 Jeg får denne medlingen under system-->performance Dette gjør at alt går så mye treigere ettersom windows opererer i samme hastighet som Dos. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få fjernet dette.. er det ingen enkle måter? Vil helst ikke formatere ettersom jeg har mange gig. å ta backup av da.. fant noe her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;q130179 Maskinen har ikke virus, har kjørt norton autoprotect helt siden jeg fikk maskinen, systemet finner harddisk controllere osv, men en ting lurer jeg litt på: ¤The Windows protected-mode driver is missing or damaged.--------->hvordan finner jeg ut om jeg har denne??(har søkt litt, men null resultat) Noen som kan hjelpe? er dritt lei av win98 og problemer..
mad_arab Skrevet 2. april 2002 Skrevet 2. april 2002 Skaff deg win2k eller winxp for en slik maskin. Dersom du bare kjører win9x som sekundær os, fjern alt som ligger i config.sys og autoexec.bat. da burde feilmeldingen forsvinne. så kan du heller konfigurere de filene senere, med en god guide til hvordan optimaliserer for dos programmer.
Neo_mandal Skrevet 2. april 2002 Forfatter Skrevet 2. april 2002 kjører win98se som primært os.. bare win98se installert... Ligger ingenting i autoexec.bat eller config.sys så hva gjør jeg? skal jo kunne klare å bruke win98se med den maskinen jeg har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå