Gå til innhold

Mandrake 10 Fullversion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min :( skal ha fullversion jeg

Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. ;)

 

Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg.

Lenke til kommentar
det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min :( skal ha fullversion jeg

Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. ;)

 

Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg.

har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det.

Lenke til kommentar
det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min :( skal ha fullversion jeg

Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. ;)

 

Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg.

har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det.

Det å ha instalert ørten forskjellige distroar er like ofte eit tegn på at ein ikkje har heilt kontroll på det ein driv med.

Lenke til kommentar

On thursday March the 4th, we launched Mandrakelinux 10.0 Community. One month, one week and one day later, we launch the official release, Mandrakelinux 10.0 Official !

 

 

Community = beta. den kan dere laste ned ifra ftper, den har et stort minus,, den det er et bug der som gjør at den leser feil ifra biosen osv.. og kan og sikkkert vil oxo slette windows.

 

 

 

Official kom ut i går eller for 3 dager siden, det er en fulverdig versjon osv.. ikke noe beta.

den er bare tilgjenglig for club medlemer.

jeg har brukt mandrake en stund da, og tenkte at det billigste medlemskapet er $60 for et år, og da støtter du eks. kde osv.. så det er ikke mere en hva et windows spill koster da. også fikk jeg tilgang til non free saker som ati og nvida driver da.

 

$60 er ikke så mye da dersom du bruker eller støtter linux litt.

Lenke til kommentar
det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min :( skal ha fullversion jeg

Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. ;)

 

Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg.

har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det.

Det å ha instalert ørten forskjellige distroar er like ofte eit tegn på at ein ikkje har heilt kontroll på det ein driv med.

jaja..Har 2 pc'er hjemme. en med mandrake 9.2 og 1 annen som jeg tester distroer på. Så hvis det at jeg liker å teste distroer sier jeg ikke har kontroll, så har nemlig jeg null kontroll :p

 

edit: skrivefeil

Endret av mdk2k4
Lenke til kommentar
det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min :( skal ha fullversion jeg

Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. ;)

 

Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg.

har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det.

Det å ha instalert ørten forskjellige distroar er like ofte eit tegn på at ein ikkje har heilt kontroll på det ein driv med.

Nei, det betyr at man har lyst til å prøve forskjellige distroer, og se hvem som "PASSER" for deg. Det er ikke noe galt i å prøve et par distroer, så finner man ut hvem man synes er best. Du vet ikke hva du snakker om. :yes:

Lenke til kommentar
det er ikek community jeg skal ha. Nei den ødela windows partisjonen min :( skal ha fullversion jeg

Community Edition er jo rimelig "fullversjon" den da. Jeg har ikke hatt noen problemer. At win partisjonene dine har blitt tullete tror jeg heller kommer av brukerfeil. ;)

 

Er veldig fornøyd med Mandrake 10 ihvertfall, virker som en drøm hos meg.

har instalert mandrake 9.0, 9,1 9,2 suse 9,0 slackware 9,1 og fedora core 1, så jeg vet hvordan mans instalrer linux + lest at mange andre har problemer med det.

Det å ha instalert ørten forskjellige distroar er like ofte eit tegn på at ein ikkje har heilt kontroll på det ein driv med.

Nei, det betyr at man har lyst til å prøve forskjellige distroer, og se hvem som "PASSER" for deg. Det er ikke noe galt i å prøve et par distroer, så finner man ut hvem man synes er best. Du vet ikke hva du snakker om. :yes:

ørten != (prøve eit par)

Dessuten sa eg ikkje at alle som held på slik har det på den måten, eg sa berre at det ofte er slik

Endret av jaskorpe
Lenke til kommentar

Jeg har også vært medlem av Mandrake Club i et år nå, og synes vel også at de felste burde kunne ta seg råd til de ?60 det koster å støtte en distro. Jeg tror vi som brukere får MYE igjen for det... og kan gå glipp av mye ved ikke å gjøre det. men nok om det.

 

versjon 10.0 community edition har stort sett fungert veldig bra for meg.. med bare noen problemer på min bærbare. Gleder meg til å laste ned den endelige versjonen (som for de neste to ukene er forbeholdt medlemmene :D )

 

kan bare anbefale den til alle! :green:

Lenke til kommentar

Torbjørn, det har ikke noe med resizern å gjøre, det har noe med måten windows partisjoene er skrevet til mba (mener jeg), og iflg det en mandrake kar hadde skrevet på mandrake sin hjemmeside tror jeg, så er denne måte forholdsvis gammel, og at når da mdk 10 overskrev partisjonstabellen hadde de ikke tatt med støtte for det lengre (de trodde ingen brukte det lengre).

 

Sånn at når du da reboota for å gå inn i windows igjen etterpå, kunne det hende at den ikke fant windows partisjonen din, selv om du gjenoppretta bootloaderen med windows-cden

 

Skal være fikset nå.

Endret av TimeTwister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...