FuglFøniks Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Wollah, skal bytte til nyeste firmware til min NEC DVD-brenner, NEC ND-1300A. Lastet updaten ned, gjort klar en diskett som er klar for DOS, og lagt inn på filene. Men... Når jeg starter opp kassa får jeg en feilmld. om å "replace I/O" eller no sånt, husker ikke. Noen med erfaringer? pain
FuglFøniks Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 *BUMP* Er det noen som kan hjelpe meg
Vargtass Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Hei, ja dette skjer hvist ganske ofte.. Prøv 3- 4 ganger etter hverander, til slutt fikk jeg det ihvertfall til. Hvis ikke, prøv en anne bios versjon (eldre). mvh roger
Kjellis Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 -mener du "ikke kan" oppdatere direkte til nyeste update, men oppdater gradvis, altså f.eks 107 først og så oppdater til 109.....! Det funka i alle fall for meg!
FuglFøniks Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 -mener du "ikke kan" oppdatere direkte til nyeste update, men oppdater gradvis, altså f.eks 107 først og så oppdater til 109.....! Det funka i alle fall for meg! Hmm, oji, skal forsøke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå