Gå til innhold

Cs-banelaging


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Begynte å skjønne litt mer av WorldCraft etter hvert... men nå bruker jeg valve hammer editor... akkurat likt...

 

får til å spille banen nå, men maskinen klarer ikke å loade vis.exe for å få med texturene... det eneste jeg ser inne på banen er svart/rosa sjakkruter på vegger og gulv... Har prøvd på andre maskiner men det er en annen bug et sted... eller noe jeg gjør feil...

Endret av gromit190
Lenke til kommentar
Begynte å skjønne litt mer av WorldCraft etter hvert... men nå bruker jeg valve hammer editor... akkurat likt...

 

får til å spille banen nå, men maskinen klarer ikke å loade vis.exe for å få med texturene... det eneste jeg ser inne på banen er svart/rosa sjakkruter på vegger og gulv... Har prøvd på andre maskiner men det er en annen bug et sted... eller noe jeg gjør feil...

Eg har hatt same problemet. Du må ha ein kasse rundt heile banen slik at det ikkje blir nokon leak. Ellers så kan du bare bruka default light level, eller fjerne vis.exe ifra komprimerings-prossesen :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm :hmm: ... jeg har ingen leaks eller noe sånt...

 

når jeg skal kjøre vis.exe (når jeg trykker f9), klikker vis.exe...

 

Hvis jeg ikke kjører vis.exe, vil ikke problemet bli fikset... Mener du noe annet med å si at jeg skal fjerne det fra komprimerings-prossesen??

 

rimelig taknemmelig for at dere hjelper meg asså... takk :blush:

Endret av gromit190
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...