Gå til innhold

Tjene noen kroner?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har lenge lett etter en FLINK kar som kan lage en bra hjemme side til meg. Jeg vet folk ikke liker å jobbe gratis derfor er jeg villig til å gi ca. 400 kr. Vet det ikke er så mye men det er vel bedre enn ingenting(hvis noen ville gjort det gratis da) hehe.

 

Du skal vært flink til å programere php og lage fete design med fet grafikk.

 

Siden du skal lage er en slags lokal party side for venner osv. Vi har mange hits vær mnd(en del tusen sidevisninger). Vi hadde en gammel side men vi trenger en ny. DU kan også sikkert få en liten banner på siden eller noe også.

 

Hvis du er interessert send meg en mail til [email protected] med litt info om deg og vis noen sider du har laget før :-) Da kommer jeg til å svare litt mer hva jobben går ut på og hvordan jeg vil at tingene skal se ut :-)

 

Vil helst at du får jobben gjort ettersom jeg har hatt folk som har jobbet på den før som har brukt flere mnder, derfor har jeg droppet dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

400 spenn er for lite for et såpass stort prosjekt (innviklet php og "fett design") for min del iaffal.. Nå oppfyller jeg vel heller ikke kriteriene, så det er ikke så farlig.

 

 

Sats på TJ. Han er kjempeflink, og om han tar jobben, så nekter jeg å tro at han kommer med noe kjapt som han bare kaster sammen.

Lenke til kommentar

Har samme poeng som mange her: Vet du hva virkelig proffesjonelle ville tatt for et slikt arbeide? Langt, langt mer enn 400 kr.

Jeg anbefaler: Mange her er så gode at det er verdt å gå opp i pris å skaffe et skikkelig design med godt kjøtt på gode bein. :thumbup:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Jeg syns mange av dere klager litt mye jeg.

Hvis noen kommer og spørr om dere vil lage en side gratis, så klager dere.

Her kommer han og sier han vil betale litt, og jeg tviler på om de kommer til å ville betale. Enten sier dere ja takk, og tar det som trening, evt en referanse og har det litt gøy, eller så burde dere ikke klage.

Lenke til kommentar
Nettopp, og her inne holdes av mange (ihvertfall som har svart i denne tråden) et profesjonellt nivå. :)

*skrive under på* :yes:

 

Jeg syns mange av dere klager litt mye jeg.

Hvis noen kommer og spørr om dere vil lage en side gratis, så klager dere.

Her kommer han og sier han vil betale litt, og jeg tviler på om de kommer til å ville betale. Enten sier dere ja takk, og tar det som trening, evt en referanse og har det litt gøy, eller så burde dere ikke klage.

Et "gratis-oppdrag" stiller helt andre krav. Se hva trådstarter skriver. :thumbup: Fett design og heftig PHP-koding. Mange av "gratis-oppdragene" koder vi ikke selv engang. ;) I tillegg legger jeg aldri alt i et "gratis-oppdrag" ...

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...