Gå til innhold

Hvilket nick er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[storørepipharen] Antikatt

Storørepipharen er det pattedyret som kan leve høyest oppi fjellet. På hele 6200 meters høyde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanvittig mye bra dritt som blir slengt ut her!!! :thumbs:

Selv kaller jeg meg MeTa][iC, er det noen som har hørt om det???

xerox betyr IKKE kopimaskin, men "kopi"

Hater det nicket! :thumbdown:

Hadde vært litt artig å kalle seg slike super-orginale tulle nick som ingen bruker:

ScaTm@n, Ice-T, Stige-pål, headsett-kalle, terje tYsland, Rainbow-bobbi, hånda-på-staken!

Hva mer trenger jeg å si???

Det er så mange DÅRLIGE, orginale nick som bare ligger å lengter etter en dårlig CS-spiller!!! ;)

Skrevet

PalAdiN er mitt nick nå for tiden. De fleste rpg-fans vet nok hva en paladin er fornoe, de som ikke vet det, dumt av dem :p

Synes bra nick er nick som er orignale, feks noe av din interesse og som ikke er for 14tiss, som random store og små bokstaver. Grunnen til at jeg har stor P, A og N er at dette matcher med nickets lengde; starter med stor P seff, fortsetter med liten a, l også en stor A i midten, liten d,i også en stor N på slutten. I mine øyne uthever det nicket på en måte, også passer litt med uttalsen i forhold til store/små bokstaver

Skrevet

fett bilde du har, Norpheus! Digger MetallicA!!! :thumbup:

Paladin betyr noe sånt som "hellig ridder" eller "hellig korsfarer".

Skjønner pointet ditt uansett!

NB! Glemte å si RPG/strategi nicket mitt; Argan0th!

Aner ikke hvor jeg har fått tak i det, er vel en blanding av Morgoth og Gorgoroth!

Hvis noen har lest silmarillion (JRR Tolkien) så vet de hvem Morgoth er!

Hvis noen hører på Metal som er så dårlig at man får til bedre musikk av en fis, så vet man hvilket band Gorgoroth er!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...