hypers Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 (endret) XeroX HyPers @ntiViRuS HellZeaCer Eller har dåke nokon forslag te namn ________________ husk bedre emnefelt til neste gang. Endret 16. april 2004 av Mr.Ueland
MrLee Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Xerox...kopimaskin...oookei hypers? hører jeg 3'åring på sukker rush? @ntivirus? tja okei uten @ da.. hellZeaCer? hellseeker? XeroX tror jeg, men det er ganske uoriginalt (men da igjen, hva er originalt i dag?) btw, dette er ett dedikert CS forum, trenger ikke ha "CS" som topic da...bedre med "Hjelp til Nick valg" elns...heads up før en moderator kommer og skifter/stenger tråden for deg
Zarato Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hvorfor skal csspillere alltid ha store bokstaver midt i navnet?
Plomma2 Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 X og Z osv er litt for mye brukt i dagens nick, finn på noe uten det F.eks: Medom
proeSS Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 du kan jo alltids bare finne noen ting og sette sammen.. hehe vet om mange som har gjort det.. et fint eksempel: epCon (ikke brukt faktisk )
DevN Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 epCon, tøft. Dessverre er jeg tilfreds med DevN, bruker for øyeblikket [ 9 ] da.
Bluebeans Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 XeroX Jiiisses jeg er lei det nicket, utrolig mange som bruker det
DevN Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hva er det med folk og "snikende"? Får vel slenge meg med på "snikende" da. Snikende Sjokoladekake Snikende Danskepølse Snikende Sædcelle osv osv osv. God damn it, det var ikke morsomt en gang.
Trafalgar Law Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Du kan (som sagt i andre tråder om "nicknames") slå opp i en latinsk ordbok og se etter noe som for deg ser "kult" ut. Latinske ord har jo også mange forskjellige betydninger
MrLee Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 vel, hvis ungen veit han var en tabbe, så er vel "snikende sædcelle" ganske bra
chokke Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Omnipotens og andre ord med omni... Nei ikke 0mni Har bare møtt 1 som har kalt seg XeroX, tidligere Grimreaper, medlemm av zaico klanen
DevN Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 vel, hvis ungen veit han var en tabbe, så er vel "snikende sædcelle" ganske bra Nice one! Omnipotens og andre ord med omni... Nei ikke 0mni Har bare møtt 1 som har kalt seg XeroX, tidligere Grimreaper, medlemm av zaico klanen Å herregud, hater disse "omni"-nickene. Spilte mot en omnipus for ikke så alt for lenge siden (noen uker). Dødslei de nickene, utrolig stygge.
DevN Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 PQlsebrQdet. DanskepQlsebrQdet. Det gamle danskepQlsebrQdet. Det gamle danskepQlsebrQdet med brunsaus. Æsj, ble faktisk kvalm, det er ikke så vanskelig å utvikle et enkelt nick til en kvalmende historie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå