Gå til innhold

Første 6800 Benchmarks?


Anbefalte innlegg

Skulle vel bare mangle at ati kanskje var litt bedre når de skal legge seg høyere på pris? Men det blir jo bare spekulasjoner siden de ikke har kommet ut enda. Personlig tror jeg det blir close race og at Nvdia kommer til å ligge lavere på pris.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
$499x10=5000,- da er vi nærmere sannheten.

*kremt kremt* i følge aftempostens valutakalkulator:

 

499 usd = 3456.6728 nok

 

Ca 3500,- sa jeg. Mener da jeg er ganske nærme. Vi kommer nok ikke til å betale så forbanna mye mere enn usa.

Som Robin B sier er nok 499*10 en riktigere måte å si det på. 499 usd er sikkert i kvanta på 1000 el mer, så kommer norske butikkers fortjeneste, moms etc. Det er ihvertfall flere enn meg og Robin B som bruker oppgitt pris i usd*10 som tommelfingerregel.

Lenke til kommentar

Som Robin B sier er nok 499*10 en riktigere måte å si det på. 499 usd er sikkert i kvanta på 1000 el mer, så kommer norske butikkers fortjeneste, moms etc. Det er ihvertfall flere enn meg og Robin B som bruker oppgitt pris i usd*10 som tommelfingerregel.

Hvis det er grossistpris blir det selvfølgelig noe annet. Trodde da virkelig det var utsalgspris som ble oppgitt. Den som venter får se :yes:

Lenke til kommentar
Hvis det er grossistpris blir det selvfølgelig noe annet. Trodde da virkelig det var utsalgspris som ble oppgitt. Den som venter får se :yes:

Joda, selvsagt. :) Men du vil bli overrasket over hvor ofte den regelen gjelder, hw.no-gutta pleier å bruke den de og, så vi "skylder" på dem om det ikke blir riktig! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...