Gå til innhold

Managerzone


Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har vurdert å begynne med managerzone som er et online fotballmanagerspill.

Finner det på www.managerzone.com

 

Det jeg lurer på er om dette koster penger, og hvor mye. JEg har ikke klart å finne ut dette noen plass og lurer på om noen av dere som spiller dette kan hjelpe meg.

 

Har ikke lyst å havne oppi noe som blir veldig dyrt, som for eksempel sms strøminger til 3 kr stykket osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder med deg i å bli medlem der! Om du melder deg på kan du prøve det gratis i 2 uker, men da uten mulighet til å kjøpe spillere o.l. Men du får se hvordan det fungerer, sette opp lag taktikk trening osv.

Ellers så koster det kr 20 å bli medlem om du bataler m VISA og 30 kr med Mobil. Men det er også alt. Etter det kan du om du vil bruke non kr på å starte ligaer og cupper og greire, men det er helt frivillig!

 

Men som sagt kr 20/30 må du ut med!! Anbefalles :thumbup:

Lenke til kommentar

Det koster som tidligere sagt 20-30 kroner å aktivere kontoen etter trial. Deretter koster det deg 10/15 kroner å bli med i offisielle cuper hvis du ønsker det. Det er som regel 1-2 offisielle cuper i måneden.

 

I tillegg kjøper mange en tileggspakke til 30 kroner i måneden - som gir deg funksjoner for å se kampene 'live', dvs du en stk. match analyser som gir deg ett fugleperspektiv over matchene når de spilles, samt 'live' som er en litt mere forseggjort java greie som da urhm - viser kampene live :p.

 

Klarer du deg dog med en kamprapport som vises i ren tekst - samt att du ikke ønsker å delta i disse cupene så vil det ikke koste deg noe mere enn aktiveringsavgiften...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...