Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke at det blir nasjonale/områdsbaserte servere.

Jeg tror at det blir internasjonale, slik som på Anarchy Online, serverne er Rubi-Ka, Rubi-Ka2 og Atlantaran (eller noe sånn).

Uansett, jeg kommer til å bli enig me noen venner hvilken jeg skal spille på.

Skrevet

Hvis serverne blir områdebasert vil jeg nok spille på en amerikansk server. Ikke fordi jeg liker Amerikanere, tvert om :)

Men der forrstår man hvertfall hva alle sier, i motsetning til på de europeiske serverne hvor de snakker Fransk, Tysk, Spansk osv.

Skrevet

Jo det er mindre nå. Husker da jeg spillte en del Starcraft på nett. Bare rot, menne jeg møter fortsatt på en del franskmenn og tyskere enda. Spanjoler er egentlig verst? Tyskerne er ikke så ille da fordi jeg forstår stort sett hva de sier ettersom jeg har tysk på skolen, men resten. Eh nei.

Skrevet

they say can english good as we can english. i think they can english not very good and often i no understand they speak. i concentrate must on they speak what and make it out try myselves.

kkggnorethx.

Og da utelot jeg nesten bokstavfeila.

Skrevet

I warcraft er ikke det et problem siden jeg bare spiller 1mot1, og da gidder man nesten ikke snakke. I wow finner man seg en guild som enten er helnorsk eller snakker godt engelsk, så er problemet borte der også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...