Gå til innhold

Ny mus og musematte


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe ny mus og musematte. Har mx500 mus og fUnc 1030 fra før av. Musepaddene på musa er slitt og selve fUnc musematta er veldig slitt, så jeg har tenk til å kjøpe meg ny mus og musematte. Jeg vil gjerne kjøpe MIE 3.0 mus, men vet ikke hvilken musematte jeg burde kjøpe, så noen forslag? Icemat? Steelpad? ny fUnc? eller andre? Bare å komme med forslag!

:yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

func eller steelpad 4 s.

begge er konge musematter men jeg synes at steelpad er hakket bedre.

den er stor og lav og har en fin overflate.

 

men hvorfor MIE 3.0 og ikke 4.0?

mye bedre grep på 4.0

 

jeg ville altså kjøpt bundelen med MIE 4.0 og steelpad 4 s

Endret av magnus1987
Lenke til kommentar
Hmmmm, jo jeg vil ha Mie 3.0 fordi jeg liker den bedre, passer bedre til min hånd enn Mie 4.0 så jeg likte Mie 3.0 bedre. Priser på de forskjellige musemattene og musene ? Finner ikke Mie 3.0 noen steder :no:

Bundelen med MIE 3.0 og Icemat funker finfint for meg! Kan anbefales , så lenge du bruker skatez da. :thumbup:

Lenke til kommentar
Enig med DevN der.. Steelpad 4D er utrolig :)

Ellers ville jeg ha kjøpt MX510 tror jeg.. ettersom jeg liker MX500 :)

Vel, nå sa ikke jeg akkurat det. Jeg sa at mange sier så.

Jeg har aldri prøvd 4D, og tror aldri jeg kommer til å gjøre det, når Surface 1030 er utslitt, så er det nok noen andre matter på topp som jeg kommer til å skaffe meg. ;)

Lenke til kommentar

Heh leste kanskje litt feil jeg da :p er ikke så lett å få ting til å sitte sammen da man er trøtt vettu :p

 

Joda bruker fUnc selv akkurat nå.. men har div andre mousepads på de få andre pc'ene i huset.. og neste valg blir nok Steelpad 4D, er jo en del som sier at den er ganske så behagelig (prøvd den selv og syntes det) så kanskje gi den en sjans? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...