Gå til innhold

SX1


Anbefalte innlegg

kan denne tlf ha samma programmer som feks. 6600 ??

 

som feks. N-gage spill vet de er bare til nokia egentlig men ...

 

det er ikke bare og legge inn og spelle ??

 

har sett litt på denne og den har jo radio,mp3,sterio video osv

er dette en bra mobil :dontgetit: ???

 

har p900 og savner radio skal kjøpe radio hf <---- off topic :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke det er det, men det forekommer jo...

 

til fyren ovenfor det å snakke om ngage spill er ulovlig her på forumet

 

til trådstarter, de fleste programmer som er for nokia funker siden det er nokia software du kjører. Men den har bare symbian 6 og ikke 7 derfor er det nok noen som ikke funker

Lenke til kommentar
tror ikke det er det, men det forekommer jo...

 

til fyren ovenfor det å snakke om ngage spill er ulovlig her på forumet

 

til trådstarter, de fleste programmer som er for nokia funker siden det er nokia software du kjører. Men den har bare symbian 6 og ikke 7 derfor er det nok noen som ikke funker

takker !

 

du sier at jeg har symbian 6 på sx1 osv

og har p900 symbian 7 funker noen av s60 på p900 ??

 

trodde s60 var et grensesnitt som ikke kunne brukes av p*00

 

 

er forvirret :scared:

Lenke til kommentar

SX1, 7650, 3650, 6600 (tror også Sendo X) kjører serie 60 alle programmene som er ment for 6600 skal i teorien fungere til de andre telefonene.

P800, P900 og et par Motorolar kjører serie 70 så har felles programmer.

Det skal ikke gå an å få .sis filer til å virke på begge operativsystemene. (Java spill fungerer på begge) Fortsod ikke helt hva admin'c mente, men samme det

 

Symbian er ikke Nokia software... (Samarbeid mellom Nokia, Motorola, Siemens, SE, sikkert noen andre jeg ikke husker)

Endret av DC++_?
Lenke til kommentar

Jeg hadde 6600 før jeg gikk over til en SX1 og de programmene jeg har fungerer på begge mobilene. Men jeg ville ikke gått fra en P900 til en SX1 hadde jeg vært deg. Synes P900 er rå og den har så utrolig digg skjerm. Hehe... Radioen på SX1 fungerer greit, men må si at jeg ikke bruker den mye. Men derimot mp3 på SX1 er meget bra, topp kvalitet. Men hvis du har veldig lyst på en SX1 så tar jeg gjerne din P900 :p Hvis du kanskje er interessert? ;)

Lenke til kommentar

SX1 og 6600 har samme opperativ system (Symbian OS) og kjører samme plattform, men ikke samme versjon. (SX1 kjører: v6.1, 6600 kjører:v7.0s) Det er visse forskjeller, men ikke noe særlig som gjør at programmer ikke vil virke på kryss og tvers.

Itillegg er det litt forskjell på ytelsen, som vil gjøre at alle programmer ikke vil virke like godt.

Men til syvende og sist er nok de idiotiske knappene er nok det største problemet, det kan gjøre det vanskelig å bruke visse programmer, særlig spill.

Lenke til kommentar
SX1 og 6600 har samme opperativ system (Symbian OS) og kjører samme plattform, men ikke samme versjon. (SX1 kjører: v6.1, 6600 kjører:v7.0s) Det er visse forskjeller, men ikke noe særlig som gjør at programmer ikke vil virke på kryss og tvers.

Itillegg er det litt forskjell på ytelsen, som vil gjøre at alle programmer ikke vil virke like godt.

Men til syvende og sist er nok de idiotiske knappene er nok det største problemet, det kan gjøre det vanskelig å bruke visse programmer, særlig spill.

tror ikke jeg skal bytte p900 nei tenkte på SX1 som en `backupp` vis dere skjønner hadde 6600 for en uke siden og var så fornøyd med N-GAGE greia :p

den var jo OVER RÅ ;) siden den er så bra tenkte jeg og kjøpe N-GAGE den koster ikke mye for tiden (brukt ca. 1200kr) og bruke et tvilling nr. ;)

så kan jeg spille n-gage spillene via bluetooth osv er den verdt det ?

 

N-gage ca. 1200kr

Twinmos 128mb 250kr

har spillene da bruker jeg ca 1500 på denne er det verdt det det er jo en grei telefon er det ikke det ? symbian osv ?

 

Er det samma oppsett på N-gage som på f.eks 3650,6600 osv ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...