Gå til innhold

jeg har lyst på et lian li men hvilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har PC75 selv, meget fornøyd, god plass, rene fine linjer, god ventilasjon.. og nevnte jeg god plass :p

Og du får akkurat plass til en 120mm pluss en black ice extreme over PSU'en, om du mekker egen bakplate da, det har jeg :D

 

Valgte PC75 fordi jeg ikke turde å mekke eget vindu på en PC70, de er tross alt ganske dyre :blush:

Lenke til kommentar

Jeg skal og skjøpe lian li pc 75 men tror nokk jeg går for det i sølv (pappa synes det var pent) hehe men en ting skulle bare hvert pc 6099 i maxi tower det hadde hvert noe digg det !!! de nykommende modellene til lian li e :no: og fyfy lian li det er ekkle opp ned inni.. ! men RÅE utpå! men lenge leve pc 70-75

Lenke til kommentar
Jeg skal og skjøpe lian li pc 75 men tror nokk jeg går for det i sølv (pappa synes det var pent) hehe men en ting skulle bare hvert pc 6099 i maxi tower det hadde hvert noe digg det !!! de nykommende modellene til lian li e :no: og fyfy lian li det er ekkle opp ned inni.. ! men RÅE utpå! men lenge leve pc 70-75

EDIT: Skriveleif:)

Lenke til kommentar
er ikke noe gøy med lian li med ferdig vindu da... må ordne det selv!

--

og jeg har kommet til det pungt der jeg synes det ser lit jalla ut med plexi.. vet ikke hvorfor.

--

Beste grunnen til og kjøpe lian li må jo være vekten!

Er sløsing å kjøpe Lian Li kun pga. vekta :scared: Du kan jo få like lette kabinett til en langt mindre pris!

Lenke til kommentar
er ikke noe gøy med lian li med ferdig vindu da... må ordne det selv!

--

og jeg har kommet til det pungt der jeg synes det ser lit jalla ut med plexi.. vet ikke hvorfor.

--

Beste grunnen til og kjøpe lian li må jo være vekten!

Er sløsing å kjøpe Lian Li kun pga. vekta :scared: Du kan jo få like lette kabinett til en langt mindre pris!

Lian li kjøper men ikke for vekta men det e et still fult disigner kabbinett som ser ut som en drøm i real life!

 

(lain li kommer til meg om noen dager ! pc 75usb)

Lenke til kommentar

Grisemorsomt å sage med stikksag(vet ikke om det er det det heter.. men... for hånd) i Chieftech jah! du bruker fader meg 10 min på 2 cm!!!

 

Jeg villle gått for det der... MicropleX

 

Tenk hvor mye du får plass til i det? radiator, brenner, dvd, musketeer og en rheobus! :thumbs:

 

må vel bare innrømme det... elsker det kabisset i sølv... :love:

 

bwt... tenk hvor rått det hadde hvert, hvis du hadde fått lagd ny front... (høres fælt ut.. vet det!) slik at hele fronten hadde hvert i et! (en plate med huller til skuffen på cdrommen.. ikke hele saken osv.. :thumbup:

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...