Printerstøv Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Hei, jeg driver på me en dc hub.. med y-hub software.. det jeg lurte på var: Hvordan finner jeg ut adressa som andre skal koble til for å komme inn på min hub.. forstår ikke helt det med å registrere den og sant toll.. så vis noen har peil. eller har en bra guide.. som sier noe om dette.. så vil jeg være takknemlig.. Håper noen kan svare.. har foresten fått den til i nettverket.. men jeg vil ha den ut i "Hub List" på dc.. eller jaffal slik at andre venner kan komme inn på den via en adresse.. (som jeg ikke finner ut hva er) MVH! Fredrik "AlpejoHn"
bakrull Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 På ipadresse.no finner du din IP-adresse ut mot internett. Hvis du vil knytte den opp mot et domene, kan du registrere deg på no-ip.com.
Printerstøv Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Jeg har prøft med ip adressa.. men det går ikke.. det kommer bare Connection Timeout... jeg er bak en brannmur og swich/router... har prøvt og opne en port i routeren, prøvde port 21, men det funket ikke.. så jeg prøver ip adressa men det går ikke.. er det noe mer jeg må gjøre ?? takk for svar!
Lautsprecher Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 du skal åpne noen andre porter:441 + en annen jeg ikke husker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå