NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 i en turnering wcreplays.com nettopp hostet, i semifinalen vant han mot den koreanske pro gameren sweet (sk.yein) før han i finalen slo en eller annen fyr som gjemte seg bak et alias ingen hadde hørt om før... etter finalen spillte mange av oss, ink meg og grubby, i en ffa, det var noe av det artigste jeg har opplevd som wc spiller
AshtraY Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 (endret) what? var du med i ffa med grubby og folk? hadde du sann eksklusiv "bilett" då kanskje? og ja, store feite gode ffa kampa er utrulig artig..har spelt nokre store ffa games med mange gode norske gosus, det var morsomt det. Endret 11. april 2004 av AshtraY
OlaTK Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 (endret) grattis til grubby. Nice å komme sammen å spille med gode folk da. Endret 11. april 2004 av Zephyros
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Jeg jobber på wcreplays.com som interjvuer (anarion) så da blir man jo litt kjent i miljøet og blir litt prioritert
Treblad Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg jobber på wcreplays.com som interjvuer (anarion) så da blir man jo litt kjent i miljøet og blir litt prioritert Hehe, såpass. En skikkelig insider, altså. Men du var intervjuer sa du...hvem er det du intervjuer da? Gode WC3-spiller?
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 De beste ^^ Bortsett fra Koreanerne da, siden de kan ikke engelsk Men det er jo bare å dra på siden, www.wcreplays.com å lese i vei, meget interessant...
AshtraY Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 De beste ^^ Bortsett fra Koreanerne da, siden de kan ikke engelsk Men det er jo bare å dra på siden, www.wcreplays.com å lese i vei, meget interessant... eg lurer på om du kan prøve å få folk til å lage meir Orc shoutcasts? vil gjerne ha andre enn Vaulender..
Katumutso Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 rått! Det må vel være kult å være intervjuer! eller?
Hawkmoon Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 sida så bra ut, men guuuuuuuuuuuuuuud så lang tid det tok å laste den
Josten Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Elsker også den siden. Bra intervju med cadx2-craft btw! Vil også spille med gosus og bli eid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå