Gå til innhold

Hvordan få mer en 60hz i spill i WINXP?


Jompe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Programmet du leter etter er "ReForce". Jeg lastet opp programmet slik at du kan hente det ned her.

 

Det er noen småting som er verdt å nevne med det samme. BF er ikke glad i dette programmet, og vil ikke "boote" om reforce overkjører hz instillingene i windows. Dette riktignok bare på den oppløsninga du kjører. Så bruk en annen oppløsning i BF enn det du vanligvis gjør, og fjern denne oppløsningen fra listen over oppløsninger ReForce skal overstyre.

 

je?

Lenke til kommentar

PowerStrip er nok et bedre forslag, da programmet har fler funksjoner.

 

Kontroll av Hz og kHz finnes under Display options. Deretter velg oppløsningen du kjører på når du spiller, så går du til menyen Advanced timing options og øker Hz til ønsket verdi.

 

Hvis du lurer på noe mer, kontakt meg via PM, eller slå av en prat på irc (efnet)

hvor jeg går under navnet nbdnz.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Programmet du leter etter er "ReForce". Jeg lastet opp programmet slik at du kan hente det ned her.

 

Det er noen småting som er verdt å nevne med det samme. BF er ikke glad i dette programmet, og vil ikke "boote" om reforce overkjører hz instillingene i windows. Dette riktignok bare på den oppløsninga du kjører. Så bruk en annen oppløsning i BF enn det du vanligvis gjør, og fjern denne oppløsningen fra listen over oppløsninger ReForce skal overstyre.

 

je?

eller rediger denne filen

 

Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con

 

Istedenfor for "0" setter du "1" etter denne linjen "renderer.allowAllRefreshRates"

 

Da kan du bruke refreshrate overrides uten at det nevnte problemet oppstår ;)

 

*tyrkerleif*

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar

ReForce fjerna 720-620 i cs eller den nye oppløsinga i cs den ligger under 800-600.

 

hva må jeg gjører får og fikse det a?

 

 

insataler dette programet hvis du ikke kjører 720-620.

 

NVRefreshToolinstaler søk på google.com

 

instaler dette programet og øk for eks 800-600 til 100 hz.

 

så skrur du på V synch.

 

og går in på cs og setter oppløsniga på 800-600

 

så skrive du net_grap 3 og fps_max 101

 

så har du en super deilig grafikk.

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...