Gå til innhold

PC høyttalere til 1000-1500 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du råd og lyst på skikkelig trøkk se på denne Logitech Z-5300

 

https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?sprog...47&varenr=48930

Det systemet der er full av trøkk ja, men bassen kan være litt "hard". Satelittene er ikke noe særlig å skryte av; sprø i diskanten og lite definert mellomtone.

Men er det trøkk du er ute etter så for all del! Surround er det også, og det er jo ett pluss.

 

 

Hvis du skal ha 2.1 så vil jeg anbefale z-2200, lyden er særdeles bedre enn på Z-5300.

 

Og før noen begynner å tviler: Ja, jeg har begge settene og har testet dem en del.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Selv har jeg 4.1 systemet Logitech Z-560 og denne er helt rå på både bass og lyd fra sattelittene , vet ikke hva den koster idag og om den er å få tak i.

 

Hvis bassen på de andre settene er like stor som denne Ca 35 x 35 x 35 cm så tar den jo litt plass men den kan stå rimelig tett intill veggen, men plassering av bass kan godt være i ett hjørne et annet sted i rommet siden basslyd ikke er like retningsbestemt som mellomtone og diskant. min bass står 2,5 meter til venstre for senter og det merkes ikke.

Endret av flydman
Lenke til kommentar

Den kunne vært litt kraftigere ja, kanskje til og med en 10". Men nå må vi huske at det er multimedia-anlegg og ikke PA vi snakker om her da.

For sånt kan man ikke sammenligne.

 

Men jeg er svært fornøyd med sub'en i z2200 egentlig, synes den er veldig myk og god på en måte, aldri spiss eller presset liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...