Blib Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Okay, hver gang jeg prøver å starte opp et spill så starter prosessen spoolsv.exe opp og opptar ALL CPU-kraft jeg har. Er på TG, og jeg har funnet ut via google at programmet brukes ved noe ala nettverksprintere eller noe. Noen som har noen anelse til hvordan jeg kan fikse dette?
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 (endret) compmgmt.msc Services Printer spooler - Stop/Manual Kast en bolle på noen for meg i salen. (Verdens beste LAN aktivitet) Endret 9. april 2004 av JohndoeMAKT
pmarius Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 SpoolSV.exe = This is the Spooler service which manages spooled fax and print jobs. spoolsv har i hvert fall noe med print og gjøre...
Jarmo Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Added as a result of the CIADOOR.121 VIRUS! Note - "Spoolsv.exe" is located in the Windows or Winnt directory, and not in System32, like the legitimate Spoolsv.exe system file
Blib Skrevet 9. april 2004 Forfatter Skrevet 9. april 2004 Yes, jeg skrudde av spoolsv og nå funker det strålende. Ingen virus heller -har sjekket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå