.tomf Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Er sånn csnorge har blitt.. bare se på whinement (element) whina over 17" på tg osv.. Så at folk skal whine over at å bruke ett våpen har jo blitt standard.. Er ikke akkurat mange som vet hva "n00b" er. Vel "n00b" er forkortelse for newbeginner, altså en som er helt fersk.. rookie om du så vill.. betyr også dust,eller idiot,eller mongo......dette er CS ORD!ikke forkortelser
Zuluzion Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Begge er konge, men noen ganger føler jeg at AK, ikke treffer der den skal. AK- Mer sniper våpen. Mer damage enn colt Bra spray, hvis du kan det Colt- Mer tac våpen Ofte spray n pray Lett å lære seg Byter ofte still, jeg bruker det jeg føler for
DevN Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Noob skulle vel hovedsaklig være en "vreng" av newb, som er forkortelse for newbie, som på norsk er nybegynner. Men hva er det nå? Nå betyr det rett og slett alt mulig. Joiner man en public server og sier "hei", så er svaret "noob". Vel vel. Dette gjelder kun de barnslige fjortissene da. Bli voksen og slutt å kall folk for "noob". Stakkars meg da, jeg sitter med en gammel 75hz 17" skjerm, får bare 60fps i CS atm.
pronoob Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Noob skulle vel hovedsaklig være en "vreng" av newb, som er forkortelse for newbie, som på norsk er nybegynner. Men hva er det nå? Nå betyr det rett og slett alt mulig. Joiner man en public server og sier "hei", så er svaret "noob". Vel vel. Dette gjelder kun de barnslige fjortissene da. Bli voksen og slutt å kall folk for "noob". Stakkars meg da, jeg sitter med en gammel 75hz 17" skjerm, får bare 60fps i CS atm. Vanligvigvis mye forskjell på noob og newb/newbie. n00b = en som er ny i spillet som skriker og whiner og sier at alle e dårlige. newb = noen som bare er ny i spillet.
DevN Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Noob skulle vel hovedsaklig være en "vreng" av newb, som er forkortelse for newbie, som på norsk er nybegynner. Men hva er det nå? Nå betyr det rett og slett alt mulig. Joiner man en public server og sier "hei", så er svaret "noob". Vel vel. Dette gjelder kun de barnslige fjortissene da. Bli voksen og slutt å kall folk for "noob". Stakkars meg da, jeg sitter med en gammel 75hz 17" skjerm, får bare 60fps i CS atm. Vanligvigvis mye forskjell på noob og newb/newbie. n00b = en som er ny i spillet som skriker og whiner og sier at alle e dårlige. newb = noen som bare er ny i spillet. Ja vel? Jeg sier bare hva jeg erfarer, har absolutt aldri sett "noob" i den sammenhengen, men er vel godt mulig. Jeg interesserer meg ikke for irrelevante utrykk. Barnslig er mer relevant i denne sammenhengen.
Gunfreak Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 jeg kan ikke kjønne hvorfor de bruker navn, som Ak, colt, mp5, da de våpene som er i cs ikke har noe med de ekte våpene og gjøre, de kan like greit kalle det, SMG 1,2,3 osv og pistol 1,2,3 osv og Rifle 1,2,3 osv
Bluebeans Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 jeg kan ikke kjønne hvorfor de bruker navn, som Ak, colt, mp5, da de våpene som er i cs ikke har noe med de ekte våpene og gjøre, de kan like greit kalle det, SMG 1,2,3 osv og pistol 1,2,3 osv og Rifle 1,2,3 osv Kjønner du ikke det du.. Haha! Alle våpnene i cs finns på ekte.. M4a1 aka colt: AK47: mp5: Flere du lurte på?
DevN Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 jeg kan ikke kjønne hvorfor de bruker navn, som Ak, colt, mp5, da de våpene som er i cs ikke har noe med de ekte våpene og gjøre, Uenig, enkelt og greit.
RolfOve Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Da har motstanderen lite skills, kan jo like godt løpe mot han med kniv da. Hvis motstanderen i det hele tatt har skills, så ville man vært død på noen sekunder. EDIT: Med mindre motstanderen var litt uheldig akkurat da, og derfor ikke traff. Jeg sikter mot halsen/hode og skyter et kvart magasin i 2 burster, mens jeg presser ned riflen. Fyren er død før han har trukket frem kniv. Ordla meg kanskje litt feil.
RolfOve Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 (endret) Nixon: Du kunne ikke være så snill å resize de bildene? Forumet blir så bredt (ja, selv med 1280*1024). Edit: Quota bildene Endret 12. april 2004 av RolfOve
pronoob Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Noob skulle vel hovedsaklig være en "vreng" av newb, som er forkortelse for newbie, som på norsk er nybegynner. Men hva er det nå? Nå betyr det rett og slett alt mulig. Joiner man en public server og sier "hei", så er svaret "noob". Vel vel. Dette gjelder kun de barnslige fjortissene da. Bli voksen og slutt å kall folk for "noob". Stakkars meg da, jeg sitter med en gammel 75hz 17" skjerm, får bare 60fps i CS atm. Vanligvigvis mye forskjell på noob og newb/newbie. n00b = en som er ny i spillet som skriker og whiner og sier at alle e dårlige. newb = noen som bare er ny i spillet. Ja vel? Jeg sier bare hva jeg erfarer, har absolutt aldri sett "noob" i den sammenhengen, men er vel godt mulig. Jeg interesserer meg ikke for irrelevante utrykk. Barnslig er mer relevant i denne sammenhengen. Er i vertfall det jeg har erfart i så å si alle communitieg/leagues/ladders etc. jeg har vært borti.
DevN Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 (endret) Nixon: Du kunne ikke være så snill å resize de bildene? Forumet blir så bredt (ja, selv med 1280*1024). Edit: Quota bildene Ehh, og jeg bruker 1152x864 piksler, og her er det enda noen cm til bredden av forumet. Ok, kanskje du har en annen style da som har sånn meny på siden? Og siden jeg dyrker bokmål, "kjønner", er det en feil bøyning av "kjønn"? Endret 12. april 2004 av DevN
RolfOve Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 (endret) Selve forum delen, altså ikke menyer til venstre (forum meny) og høyre (søk osv) er større enn vanlig. Må scrolle vertikalt for å se de siste 2 cm av siden. Poenget er at det er ekkelt å lese innlegg når skriften er bred (ja, jeg kan selvfølgelig endre størrelse på nettleservinduet eller klistre inn i notepad, men det er ikke poenget.) Endret 12. april 2004 av RolfOve
DevN Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Måtte bare bry meg, slik ser det ut hos meg, jeg bruker vanlig style (tror jeg?) på forumet. Heeeeer...
Ekorre Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Nixon : siden nicket hans er gunfreak har jeg en anelse at han vet hvordan disse våpnene ser ut, det han sikter til er vel mere egenskapene til de forskjellige våpnene i spillet i forhold til hvordan de er i virkeligheten. en ørliten forskjell skal jeg si deg:)
MrLee Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 som i alle spill? tror faktisk han mente det lille irritasjonsmomentet med at Valve har endra på navnene til "fake" navn igjen, men ikke vet jeg..
Gunfreak Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 det jeg snakker om er at, dere diskuterer hvordan man skal bruke disse våpene. i virkligheten når man lærer å skyte med en ak, lærer man enkelt å greit. sikt på bryste skyt 2 ganger, enkelt å greit.. det eneste de våpene i cs har med de ekte er en liten likhet i utsende.
DevN Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Synes det er bra nok som det er nå, alt blir bare surr når de skal gjøre alt 100% riktig. Vanligvis er man død vet et skudd i hodet, ferdig med det. Man skyter vanligvis på hodet for å ta en med en gang.
Anbefalte innlegg