Gå til innhold

Ghost Recon 2 offisielt annonsert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

synd det lanseres til console og PC samtidig

jeg bare "VET" at det blir en sånn herpa, dritt console konvertering av det, slik som Invisible war...

Endret av MrLee
Skrevet

jeg veit plenty om Red storm...jeg vet også plenty om UBI og plenty om andre game stuios som har ødelagt spill for å nå ut på flere plattformer...Deus Ex 2 anyone?

Skrevet (endret)

Skjer nok ikke med denne tittelen Mr. Lee...http://www.ghostrecon-2.com/teaser/

Annen info:

Totalt forandret grafikkmotor, selvfølgelig "innhouse" RSE arbeid, jeg forventer bedre grafikk enn noe annet spill i denne sjanger, når jeg ser tilbake på hvordan Rainbow Six serien utviklet seg.

(Grafikkmotoren er ikke Crytech eller Unreal)

GR2 skal vises på E3 i mai i år.

RSE har for de som ikke vet det, ikke gitt ut noen tittel siden GR1 ble sluppet for over 2 år siden. Dette kan gi en ide om kvaliteten på produktet...

Spillet blir førstepersjon, ikke tredje som mange var bekymret for.

Mer info på www.ghostrecon.net

Runner aka Biro / www.alphasquad.net

Endret av Runner
Skrevet (endret)

Første X-Box screens er ute i ett eller annet magasin nå:

Scan 1

Scan 2

Scan 3

Scan 4

Verdt å merke seg her, er vel at GR2 kommer til å bruke Havoc motoren for å simulere fysikk. Grafikkmotoren er vel en selvbygd RSE motor etter hva jeg kan forstå. Vil heller ikke være mulig å bruke kjøretøy, men de vil være en stor del av gameplayet. Grafikken ser jo forresten meget pen ut til å være Xbox da.

Selv er jeg en PC spiller, og likte ikke helt at GR2 muligens går mer mot å simulere full krig, enn den snikingen vi kunne oppleve i GR1 på sitt beste. Får håpe dette ikke går mer mot en ny "run and gun" tittel...

Endret av Runner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...