Jooakim Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Er det et prog. som fjerner filer, som det står ikke tilgang o.l ? helst fullversion- og gratis
Fryzer Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Slike filer går det som regel ann å fjerne hvis man er i sikkerhetsmodus. Så prøv det
Jooakim Skrevet 9. april 2004 Forfatter Skrevet 9. april 2004 men finnest det et program til å slette de?
Timur Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Finnes sikkert mange slike programmer som sletter fil(er) ved oppstart. Så noe som het Copylock i må-ha programvare tråden. Kanskje det er noe, har ikke prøvd det selv.
Syar-2003 Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Søk google etter "dellater" (delete later , sletter filene du spesifiserer etter en omstart ) ....
Jooakim Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Jeg skjønner ikke helt hvordan programmet funker, når jeg åpner det står det: "Usage: dellater.exe <filename>", så trykker jeg okså lukkes vinduet, det anre som fulgte med var to tekstfiler.....
sim Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Det du kan gjøre er å åpne Nero eller et annet program der du har filleser inne i programmet. Ofte kan du slette filer som du ikke får slettet i windows gjennom dette. Hendig triks.
Syar-2003 Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 kopier dellater til c:\windows\system32 åpne Start - run - cmd skriv i kommand prompt f.eks (slette fil ping cc.txt ) C:\>dellater c:\ping cc.txt Eller short name for filen C:\>dellater c:\PINGCC~1.TXT Filen blir da merket for sletting ved neste reboot .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå