Popobawa Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Trenger litt hjelp her folkens. Har lest at folk skryter masse av mozilla. Sjøl bruker jeg explorer. Har nå tatt en titt på siden til mozilla og fant mozilla 1.6 og firefox 0.8. Hva er forskjellen på mozilla 1.6 og firefox 0.8? Ser at mozilla 1.6 filen er større enn firefox. Hva anbefaler dere? Jeg vil forresten ikke ha Opera, så vet dere det
Kultom Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Finnes det noe valg? Ingen Nettleser er bedre, enklere og mer genial ettermin mening. Har prøvd en 5-6 stykk nå så jeg har langt fra prøvd alle, men ser ingen grunn til å prøve fler. Referere til sig
reybr Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Bruker selv Firefox og synes den er veldig bra. Mozilla 1.6 har jo innebygd IRC, news og mailklient også, så derfor er den større en Firefox
Kultom Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 (endret) reybr, Likte forresten avataren din som forsikitg reklamerer for FireFox Endret 7. april 2004 av bugbear
SverreD Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Firefox er raskere i oppstarten en mozilla, men er ellers mye av samme teknologien. Synes den fungerer bedre som ren nettleser en mozilla.
Popobawa Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 Har lastet ned Firefox nå. Driver og tester den litt. Ser greit ut dette.
Kultom Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Har lastet ned Firefox nå. Driver og tester den litt. Ser greit ut dette. Det bør det. Er så minimalistisk å fin. Men den er alikevel enkel å bruke. myIE 2 likte jeg personlig ikke, det ble rotete og relativt stygg å se på var den og, men den "etterlignet" IE bra da.
Gunderz Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 (endret) Hva er galt med Opera? Har brukt Opera i større eller mindre grad det siste 5 åra, og de siste 3 åra har det nærmest kun vært Opera. Jeg likte Firefox, den var rask, enkel og tok lite ressurser. IE er vel nå eneste browser som ikke tilbyr multiple sider innenfor samme vindu. Mouse gestures kunne vært noe enklere, eller rettere Mouse gestures skulle klart seg uten tastatur. Jeg tror jeg nå kan gå til det skritt at jeg kan erklære IE død for min del, Firefox blir erstatningen der Opera kommer til kort og hvor IE ble brukt tidligere. Endret 7. april 2004 av Gunderz
Anbefalte innlegg