Gå til innhold

Geforce 4 for meg ?


Anbefalte innlegg

Har i dag et Matrox G400 DualHead, som jeg er meget fornøyd med. Helt til jeg vil spille spill....

 

Så her er problemet mitt.

Jeg har ventet på Gf4 nå, fordi de skulle ha nView osv.

Jeg MÅ ha muligheten for å kunne kjøre video ut fra maskinen til tv(video), og med god kvalitet. Dette er meget godt satt opp på G400 kortet, og jeg satset på at nvidia hadde lært. Nå har jeg sett litt på noen tester av creative's Ti4400.

 

Har jeg rett når det virker som om det ikke finnes valget for å kjøre ut video på tv-utgangen ?

For dem som kjenner til G400 og dualhead, vet dere hva jeg er ute etter.(DVDMax valget)

 

Er det noen andre kort som er gode på spill, og som har denne funksjonen?

PS: Vil ikke ha ATI, da driverne og supporten stinker !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt Creative sitt 4400 kort.

Har lest en del tester om det og det virker helt ålreit.

I følge det jeg har lest,så er det visst mer lønnsomt å kjøpe et 4400 kort istedet for et 4600 kort.

Det er visst bare 10% bedre ytelse på 4600 kortet.

Så da sparer jeg heller tusenlappen og kjøper et 4400 kort :smile:

 

Mio

Lenke til kommentar

Problemet hittil med GF2 (ikke MX) og GF3 korta har vært at de ikke støtter to skjermer. Derfor får man bare ha ett skjermbilde oppe når man skjører tv modus eller analog monitor. GF4 derimot har støtte for to skjermer og derfor kan man ha to desktop'er oppe samtidig og høyst sannsynlig velge å kjøre video ut på tv'en og ha desktop'en uforstyrret oppe. Dette går fint på GF2MX korta (jeg har hatt ett Gainward TwinView kort).

 

Bare av den grunn vurderer jeg å kjøpre GF4, i tillegg så er vel ikke 2d kvaliteten noe dårligere på GF4 enn GF3, GF3 er ihvertfall mye bedre enn GF2.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...