Gå til innhold

Prescott


Vapor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heizan du jeg har pentium 4 2.8 prescott syns sykk dig prossesor og jeg har seff overklokka den , jeg hadde 45 c med bokced vifte på 2.8 og overklokka den til 3.2 og graden gikk ned til 39 c.

 

anbefaller deg den cpuen men løner seg og overklokke den. i cs hadde jeg med defult bios 90-100 fps på actec med 32 folk på b1.

jeg overklokkad den og fps en min gikk opp til 100 fps konstant på de_aztec med 32 stykker på b1.

 

nice cpue kjøpt den med engang!

 

jeg kjøpte den på netshop tidliger hwb.no till 1700 kr fikk med en sjokload oxo da. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1871 her er den billigst i norge da :thumbs::thumbup:

Lenke til kommentar
heizan du jeg har pentium 4 2.8 prescott syns sykk dig prossesor og jeg har seff overklokka den , jeg hadde 45 c med bokced vifte på 2.8 og overklokka den til 3.2 og graden gikk ned til 39 c.

Begynner å bli en stund siden 1. april.

 

Kanskje en idé å sette pc'en til side noen måneder og bruke dagene på ett norskkurs eller to?

Lenke til kommentar
heizan du jeg har pentium 4 2.8 prescott syns sykk dig prossesor og jeg har seff overklokka den , jeg hadde 45 c med bokced vifte på 2.8 og overklokka den til 3.2 og graden gikk ned til 39 c.

Begynner å bli en stund siden 1. april.

 

Kanskje en idé å sette pc'en til side noen måneder og bruke dagene på ett norskkurs eller to?

haha

det var midt på naten da!

var sykt trøtt.

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...