Gå til innhold

Samsung DVD-ROM

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

min (relativt gamle) Samsung DVD-ROM SD-608 har bare sluttet å fungere.. leser verken cd'er eller dvd'er til min store ergelse..

"Denne enheten fungerer som den skal."

WinXP finner ingen nyere drivere å oppdatere med, når jeg avinstallerer dvd-rom'en, starter maskina på ny og den installerer seg på nytt skjer det fremdeles ingenting.

"Denne enheten fungerer som den skal."

Driverversjon: 5.1.2535.0

Driverdato: 1. 7. 2001

noen som har noen forslag om hva som kan være galt og/eller hva jeg kan gjøre for å få den up and running igjen?

mvh sub

Endret av subw00fer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den bare står og tikker/summer/roter/e.l. når du setter inn en CD/DvD så kan du prøve å kjøpe en rense-CD og rense spilleren med. Gjorde dette på en Plextor-brenner som ikke ville lese plater, og den ble som ny etterpå.

Skrevet

den gjør ikke det heller, serru.. den starter opp på vanlig måte når jeg slår på maskinen, summer og går som alltid, men når jeg setter i en cd bare blinker den et par ganger og slutter helt. hørte om noen slags programmer som deaktiverte dvd-rom'en, som f.eks brenneprogrammer (bruker easy cd creator), men jeg har ikke den ringeste anelse om hva jeg skal gjøre for å få den til å virke igjen..

Skrevet

Opplever akkurat the samme som deg, driten bare hakker. Funker med cd'er men ikke DVD. Startet når jeg installerte XP en gang i tiden og jeg har sett flere som har samme problem, men ingen som har noen løsning :mad:

Please la meg vite hvis noen har en fix :yes:

Skrevet (endret)

akuratt det samme har skjedde med min samusng dvd spiller den ville ikke lese dvd! sende den inn til komplett.no og fikk en helt ny dvd spiller. tror det er endel produksjons feil på de dvd spillerne!

Endret av Aadna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...