Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bestilte HK og RAM søndag kveld og varene ligger på posten idag (tirsdag)!

Må være den beste leveringstiden som finnes blant norske nettsjapper??

Helt rått.

Trodde aldri jeg skulle få dette før påske. Deilig å komme på påskeLAN med nytt utstyr.

 

Her må jeg vel også gi Posten en stjerne i boka!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også fått varer på 2 dager. OG en god sjokolade i pakken!

Kjappe som juling. Har ikke hatt retursaker der enda, men tror ikke det vil bli noe problem etter kommunikasjonen jeg har hatt med dem.

 

Skal bruke dem igjen senere ja :thumbup:

 

 

EDIT: HWB/Netshop ja.

btw: søt avatar, Cyberbug...

Endret av bdd
Lenke til kommentar

Mener å huske hwb hadde lager i sarpsborg. (ikke skyt meg om jeg tar feil) Går iallefall meget raskt å få levert varer derfra! Raskeste webshoppen jeg har opplevd, og det er jo ikke bare posten som er flaskehals. Må jo huske på at varene skal plukkes og pakkes og.

Lenke til kommentar
fra MPX har jeg henta en vare 23 timer før jeg bestilte den:D:D:D

 

Så det er drit raskt!

*Kverulerende modus: ON* Hvordan kunne du hente en vare fra MPX 23 timer før du bestilte den? :hmm:

 

EDIT: Skriveleif

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Mener å huske hwb hadde lager i sarpsborg. (ikke skyt meg om jeg tar feil) Går iallefall meget raskt å få levert varer derfra! Raskeste webshoppen jeg har opplevd, og det er jo ikke bare posten som er flaskehals. Må jo huske på at varene skal plukkes og pakkes og.

Varene ble innlevert i Stokke.

Rund Sandefjordsområdet tror jeg.

Lenke til kommentar

"Netshop.no`s kontor og lager er lokalisert på Kullerød i Sandefjord, på veien mot Sandefjord Lufthavn Torp. netshop`s kontorer i Sandefjord ligger ca 12 mil fra Oslo sentrum.

 

Varelevering og besøksadresse:

Søndre Kullerød 6

3241 Sandefjord"

Endret av lasso
Lenke til kommentar

Bestilte mars tilbudet fra Hardwarebutikken 28-03. Leveringstidspunkt var oppgitt til 0204. Det var riktignok tiden frem til HWB fikk sine deler inn. Så bygget de den i helgen, og sendte avgårde mandag morgen. Vi snakker her om 2 kolli på tilsammen 27 kg. ONSDAG morgen lå heile driden å venta på postkontoret! Det er kjempebra, og vitner nok en gang, om at man behøver ikke være adelig, for å komme i grevens tid!

 

Påsken er redda, takket være HWB, og, POSTEN!!

 

ps.

Det er kjempedigg med AMD 64 og flatskjerm!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært like heldig.

 

Hentet pakken på posten i dag som skulle inneholdt en DVI-kabel og en NEC1760NX LCD-skjerm. Til min store fortvilelse så inneholdt pakken en DVI-kabel og et AOpen kabinett! Altså, ingen LCD-skjerm. Så nå får jeg nok ikke skjermen før langt ut i neste uke :(

 

EDIT: Fikk telefon fra NetShop, og de tilbød å levere skjermen på døra mi her i Arendal personlig i morra! Du snakker om service!

Endret av TJ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...