Döden Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Har søkt litt men ikke funnet fram til noe troverdig eller noe i det hele tatt. Husker jeg leste det her for en stund siden. Det er slik at xbox sin CPU egentlig er en Celeron kjerne som kjører på klokkfrekvensen til en PIII prosessor eller noe i den duren ? (*Prøver å huske*) Takker for alle svar.
Cappo Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg har lest de aller fleste steder at det faktisk er en Pentium III 733Mhz når de summerer opp specs. Men en vet aldri. På de offisielle sidene er det ikke lenger mulig å finne specs. Fantes der før Xbox ble lansert, så skal du ha det fra en offisiell kilde må du neste maile Microsoft.
Döden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Skrevet 5. april 2004 Når det gjelder "slike saker" stoler jeg faktisk ikke på offesielle kilder. Don't ask me why!
Linuxguru Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det er vel mer riktig å kalle den en hybrid mellom P3 og Celeron. Forskjellen på P3 og Celeron er at førstnevnte kjørte på 133MHz systembuss og hadde 256KiB cache og sistnevnte kjørte på 100MHz systembuss og hadde 128KiB cache. Den som står i XBox'en er en 733MHz som kjører på 133MHz systembuss og har 128KiB cache.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå