Gå til innhold

==== Slettet ====

Crack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har mest sannsynlig en del spyware komponenter i systemet ditt. Dette er hva spyware gjør.. det finner ut hvor du er, samler sammen informasjon om deg og dine surfevaner på nettet, og leverer en skreddersydd reklamepakke til de som måtte føle for å betale for det, for å sende DEG reklame som gjelder innen DITT land. Så de kanaliserer reklamen på en effektiv, men som regel alt annet enn ønsket måte.

Kjør Adaware Standard (gratis) samt Spybot Search & Destroy (gratis - ønske om donasjon, men ikke påkrevet)

Med disse to kameratene bør du være ganske sikker på at du får tatt knekken på det aller meste av spyware. Kjør gjerne begge daglig, du vil bli overrasket over hvor raskt spyware samler seg på HDen din.

Den vanlige versjonen av Kazaa er ikke akkurat spyware-vennlig, såvidt jeg vet. Prøv Kazaa-light eller Emule istedet.

Endret av Hidden
Skrevet
Bare lurer.. legger kazaa ut reklame for hvert land ettersom hvor du sier at du kommer fra? Lei reklamen til vmenn og nith, men bruker egentlig ikke kazaa så mye, så er ikke så veldig lei, men litt lei... :D

Jokki du har sikkert svar på det.. ;)

Tror muligens det kan stemme, men jeg tror dog den lokaliser ip-adressen din for å finne ut hvilket land du tilhører. Jeg har ikke brukt KaZaA på 2 år nå snart så jeg vet ikke helt.

Hvorforr i allverden bruke KaZaA? Når du har lite versjoner og en god del andre klienter uten det møkket som KaZaA har. Selv synes jeg FastTrack er veldig dårlig, Når du skal skal bruke et dårlig nettverk/protokoll er det ikke nødvendig og gå for den første og dårligste.

Skrevet

Har du KaZaA i ikke lite eller ++ verson så har du garantert spyware på PC'en din.. Det er ikke noe du legger inn selv, men som følger med KaZaA. Og du behøver ikke å ha besøkt noen av sidene som den reklamerer for.. Jeg vil råde deg til å gå over til f.eks bittorrent, eller hvis du har en del å dele så vil jeg definitivt anbefale DC++.. Jeg vil ikke en gang til min verste fiende anbefale KaZaA..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...