Gå til innhold

Stengte tråder


Anbefalte innlegg

Har ikke vært borte i nettsted med større sensur enn på HW.no Er det noen utsagn om NGT, blir de stengt tvert. Bare på første siden nå, har den som kaller seg enden, eller no, stengt to. Rimelig stalinistisk. Regner med at denne blir stengt ganske fort, og advarsel vanker, men jeg er gammel nok til å ta det.

Hva er hensikten med et forum, når disse moderatorene skal bestemme innholdet? :no:

 

Hvor er moderatorene når folk hetser Telenor? Har dere ikke sett utsagn som Stjelenor, Telehora, Telenor etc. Lite sensur da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns nesten du formulerer;

Enden til at godt.

 

Problemet er vel som oftest dårlige tråder, enten i form av off-topic eller chat dialoger. Men alt er relativt og ingen regel uten unntak, det har skjedd at poster som ikke burde stenges har blitt stengt, men det finnes tråder som godt kunne vært stengt mye tidligere.

 

Syns det er litt greiere med nazi-mod'er enn slappis-mod'er, så er det de som syns den eneste gode mod'en er den som blir gjort av de selv (av både selvsensur og hardware-modifisering).

Lenke til kommentar

Ser ærlig talt ikke problemet her. Det var da gode grunner til å stenge begge disse trådene.. Et dårlig topic med ufin språkbruk og en NGT vs Telenor-tråd uten en spesiell hensikt.. Dette burde da vel være gode grunner til å stenge? Og hva har NGT med saken å gjøre? Det har vært 10 000 tråder om hvor dårlig NGT sin kundeservice er.. Har de blitt stengt? Nei, trodde ikke det jeg heller...

 

 

Hot tip of the day: Se saken fra alle sider og gjør litt "research" før du starter tråder som dette.

 

 

EDIT: Btw, er ikke denne feilpostet? :laugh:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Nå ser det vel passe "stalinistisk" ut at jeg stenger denne, men har du problemer med hvordan moderatorene løser oppgavene sine så ta det først opp med gjeldende moderator på PM. De fleste saker løser seg da. Skulle du fortsatt ikke være fornøyd med behandlingen så kan du sende en klage til forumstyret på [email protected]

 

Grunnen til at jeg stenger denne er at det ikke tillates at dette tas opp i forumet. Dette er en sak mellom bruker og gjeldende moderator.

 

Skal bare kikke raskt gjennom tråden så skal jeg sende deg en fyldig begrunnelse for stengingen :)

 

Og nei, men får ikke advarsler for å ta opp ting som plager en :)

 

edit; ser at det allerede har komemt en del poster her fra folk som egentlig ikke har noe med saken å gjøre - det understreker bare grunnlaget til at denne typen saker skal tas pr PM ;)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...